21. prosince 2011

Hair tutorials n. 2

Krásný den přeji!
Vzhledem k tomu, že mě moje čtenářka Amélie požádala, zda bych neudělala nějaký článek s návody na účesy, a vzhledem k tomu, že samotnou už mě nebaví své dlouhé vlasy jen stáčet do obyčejného copu, rozhodla jsem se trochu pohledat po Youtube a našla pro vás pár videí, která jsou jednoduchá, dobře vysvětlená i ukázaná (pro neangličtináře výhodné).


Na Youtube jsou kvanta videí s návody na účesy, ale já hledala nějaký kanál přímo určený účesům, kde budou videa příjemná na pohled, pěkně udělaná a hlavně - videí tam bude dost, aby si mohla vybrat každá z vás, mých čtenářek. A našla jsem, je to kanál dvou nádherných sester LuxyHair, který obsahuje 140 krásných videí s různými účesy. Návody jsou opravdu pěkně natočené a tak není problém následovat instrukce i když nejste zrovna přeborníci v angličtině. Na blog jsem vybrala 5 dle mého názoru zajímavých účesů, samozřejmě více najdete po kliknutí na název kanálu ;)
Takže přeji vám, ať si videa užijete, dávám sem tento článek ještě před Vánocemi, protože tuším, že je to jedno z období, kdy chce každá dívka či žena vypadat úžasně a pokud nemá čas, chuť či peníze na kadeřnici, určitě by ji taková pomoc potěšila.
P.S. - ten první účes jsem si úplně zamilovala!






mnohem, mnohem více videí na kanálu LuxyHair :)

1 komentář :

  1. Pánio, omoc děkuji. Tenhle článek se ti moc povedl. Já doufám, že se tvůj blog povede jen tak dál a že budeš mít dál hodně čitatelů:)
    Amélie

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)