23. ledna 2012

Pleťová kosmetika n. 2 - Oriflame, Avon

Ahoj!
Dneškem bych chtěla navázat na minulý týden, kdy jsem začala jakýsi miniseriál o pleťové kosmetice, kterou mám doma a používám ji. První část byla o odličovacích emulzích a vodách, dnešní bych chtěla věnovat pleťovým maskám:
Pleťové masky používám cca jednou za 14 dní nebo kdykoliv, kdy cítím, že je má pleť napjatá a potřebuje více hydratace a péče. Téměř všechny masky, které vlastním, jsou hydratační, kromě té oranžové od Oriflame, kterou jsem přidala na fotku kvůli přehledu, ale už letěla do koše, protože ji mám léta Páně - ta byla slupovací čistící, ne hydratační. Takže momentálně vlastním 3 masky a všechny jsou hydratační.

1) Hydratační maska jahody a smetana - Avon Naturals

Tuto masku jsem koupila v akci někdy na konci loňského roku, bohužel jsem zjistila, že ji již an oficiálních stránkách Avon neprodává, což je škoda, protože se jedná o velmi příjemnou a hlavně moc voňavou hydratační masku.

Maska obsahuje malé růžové částečky, které by měly obsahovat hydratační látku. Nanáší se na navlhčenou pleť s výjimkou očního okolí a nechává se působit cca 20 minut, poté ji buď můžete opláchnout vodou nebo setřít vatovým tamponkem. Po použití je pleť jemná a pružná, také krásně voní.

Netuším, kolik stála tato maska v plné ceně, já jsem ji kupovala za zvýhodněnou cenu 39,- a to se rozhodně vyplatilo. Klidně bych ji doporučila, pokud ji někdě uvidíte v akci, určitě do ní můžete jít - opravdu úžasně voní a je příjemná, nemám k ní žádné výhrady.

Moje hodnocení: 10/10
vhodné pro časté použití, krásně voní



Výrobce píše: Gelová maska ihned osvěžuje pleť, intenzivně ji hydratuje a redukuje viditelnost jemných linek. Obsahuje unikátní komplex Hydro-Protect™, který váže a zamyká v pleti vláhu. 75  ml

 Rozhodně mohu všemi deseti tuto intenzivní masku doporučit. Používám ji ve dnech, kdy cítím, že pleť je unavená a vysušená, stačí na vyčištěný obličej a dekolt nanést malinké množství, nechat působit cca 20 minut a poté opláchnout vodou - po použití jsem měla úžasný pocit svěžesti a hydratace, pleť mi přišla osvěžená a jakoby barevnější. Hodně se mi osvědčilo používat tuto masku večer, když se vrátím z večírku nebo hospody, kde se kouří.

Jediné, co mi připadá přehnané, je plná cena. 300,- za 75 ml je podle mého názoru dost vysoká cena, ačkoliv maska je opravdu úžasná a mě vyhovuje, musím se přiznat, že bych se asi hodně rozmýšlela, kdybych si ji měla koupit za plnou cenu. Naštěstí má Oriflame každou chvíli nějaké akce i na tyto dražší výrobky a tak stačí vyčkávat :)

Moje hodnocení: 10/10
vhodné pro rychlé dodání energie a hydratace

3) Uklidňující gel s výtažky z aloe vera a arniky řady Pure Nature - Oriflame

Na tento gel nebo masku chcete-li jsem nemohla dlouho přijít. Nikde jsem nenašla pořádný popis, jak a na co se tento gel používá, jediné, co jsem našla na obalu, byla informace o tom, že je gel výborný na uklidnění podrážděné pleti.

Řadu Pure Nature mám ráda, mělo by se jednat o výrobky s výtažky z přírodních zdrojů, jsou to velmi jemné produkty vhodné i pro lidi s citlivou pokožkou. 

Tento gel používám na navlhčenou pleť vždy, když potřebuje uklidnění, např. po peelingu nebo před spaním, když cítím, že je to potřeba. Stačí nechat působit 10 - 15 minut a poté se rozhodněte, zda si obličej opláchnete vodou nebo jen vatovým tamponkem odstraníte všechen nadbytek produktu či nikoliv, on se totiž během těch 15ti minut vsákne do pleti. To mě právě trochu mátlo, zda ho mám oplachovat nebo ne, ale zkoušela jsem obojí a záleží evidetně na každém z nás :)

Moje hodnocení: 10/10
vhodné pro citlivou a podrážděnou pokožku



Výrobce píše: Vyrovnávající sérum naneste na vyčištěnou pleť obličeje a krku. Intenzivně hydratuje a vyživuje pleť. S ochranným malachitem, zklidňujícím olejem ze sladkých mandlí a zjemňujícím komplexem Hydracare+. 40  ml

O tomto séru už jsem psala dříve, je to úžasný malý zázrak a pokud potřebujete hydrataci a výživu pro vaši pleť, je to nejlepší možná volba, co jsem kdy zkusila. Používám ho i pod make-up a nádherně zjemní pleť a připraví ji na make-up, který si mi poté zdá mnohem přirozenější a déle vydrží.

Nevýhodou je poměrně vysoká cena v poměru k množství 399,- za 40 ml není zanedbatelná částka, ale při skutečnosti, že na celý obličej potřebujete množství cca hrášku, vydrží vám sérum dlouho.

Moje hodnocení: 10/10
zatím opravdu nejúčinnější hydratační sérum, které jsem zkusila



Tímto končí druhá část miniseriálu o pleťové kosmetice, kterou mám doma, příště se můžete těšit na pleťové krémy!

3 komentáře :

  1. Skvělý článek, ikdyž mě dlouhé články moc nebaví a tudíž jsem jenom přečetla jahodovou masku a tvá hodnocení. Těším se na zítra.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář, bohužel pokud chci, aby článek obsahoval nějaké informace a je tam více výrobků najednou, článek rychle vyroste, nechtěla jsem to "odfláknout" jen dvěmi větami :)

      Vymazat
  2. Nic z toho nemám,ale znám to z katalogu oriflame.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)