24. ledna 2012

Rozhovor s Miou z KISSBOOK

Krásné ráno!
Dnes mám pro vás velmi milé překvapení. Rozhodla jsem se optat se na pár otázek mé nejoblíbenější české bloggerky píšící o kosmetice (a nejen o ní) z blogu KISSBOOK
Pokud ještě Miu neznáte, určitě se skočte podívat na její blog, je to hrozně milá a skromná osoba, moc pěkně a srozumitelně píše články i recenze, určitě si na jejím blogu počtete ;)

zdroj: http://kissbookbymia.blogspot.com
Mia je podle mého názoru hrozně milá již od prvního pohledu, při odpovídání na moje otázky to jen potvrdila. Ačkoliv znám některé bloggerky, kterým "sláva vlezla do hlavy", Mia je naprostý opak. A přitom má být na co hrdá, její blog sleduje těméř 900 čtenářů nejen z České republiky!


1) Jaký byl tvůj důvod založit si blog?

Psát česky o kráse a sdílet své názory a poznatky s ostatními. Mít nějaké své místo, kde se mohu kreativně vybít, a navíc třeba i někomu poradit.

2) Rozhodla jsi se svůj blog zaměřit na kosmetiku již od založení, nebo jsi k tomu došla postupně?

Můj blog není jen kosmetický, ale je pravda, že kosmetika je jeho hlavním tématem. Můj aktuální blog se jmenuje Kissbook, takže ano, nějaká myšlenka na kosmetiku tam určitě byla už při jeho založení. Zkrátka mám k tomuto tématu stále co říct a baví mě to. :)

3) Jak moc ovlivňuje blogování tvůj dennodenní život?

Samozřejmě, že mu věnuji nějaký čas každý den. Pokud bych to nedělala, asi bych mohla blog smazat, protože pro blog je důležitá kvalita článků a aktivita bloggera. Ve skutečnosti je můj život mnohem barvitější než na blogu, na což někteří čtenáři dost často zapomínají, a poté mi napíší, že se mám, protože celý den jen nakupuji a líčím se, což samozřejmě není pravda. Vedle blogu mám i spoustu jiných zájmů a radostí, o které bych rozhodně nechtěla přijít, ale ani se o nich zmiňovat na blogu. Přece jen, každý by měl mít nějaké své soukromí, ať už je to herec, blogger nebo kadeřnice.

4) Existuje něco, čeho bys chtěla dosáhnout, co je tvůj cíl či sen v blogování?

Inspirovat čtenáře – to je pro mě nejdůležitější. Dále ráda poradím, pokud to zrovna dovedu. Sen v blogování asi nemám. Jen bych byla ráda, pokud by mě blog posunul někam dál.

5) Jako tvoje pravidelná čtenářka vím, že si se stala ambasadorkou kosmetiky Bobby Brown pro ČR, můžeš trochu popsat, co to obnáší a jak si se k tomu dostala?

Značka Bobbi Brown si mě vyhlídla na tip Rachel Kanarowski na webu Módní Unie a po nějaké době mě oslovila, zda bych měla zájem s nimi spolupracovat, něco nového se naučit a prezentovat jejich značku. Taková nabídka se jednoduše neodmítá. Samotnou zakladatelku madam Bobbi Brown obdivuji. Neustále si čtu dokola a dokola její poutavý příběh. Díky BB se mohu dostat na zajímavé semináře a kurzy, a získané znalosti poté využít i na blogu. Manažerka BB cz je navíc úžasná a krásná žena. Už od prvního setkání jsme si rozuměly. Ráda bych na závěr dodala, že nejsem jediná bloggerka, která s Bobbi Brown spolupracuje.

6) Máš nějaké své oblíbené bloggery, jejíchž blogy čteš pravidelně a ráda?

Miluji Kristinu Bazan, Mariannu a Michelle Phan, která je mi obrovskou inspirací. Z těch českých módních mě vždy nadchne Danny Rose, a nejlepší kosmetickou bloggerkou je bezpochyby Petra z LovelyHair.

7) A co inspirace? Máš nějaké vzory nebo existuje něco, co tě inspiruje?

Velmi mě inspirují filmy a seriály. Dále pak různí bloggeři. V módě poslední dobou fandím outfitům ,,tón v tónu“ a inspiruji se severskými blogy, což asi není žádnou novinkou. V kosmetice mě ovlivňují fotografie z módních přehlídek, ze slavnostních akcí a z hudebních videí. Někdy trochu experimentuji, ale většinou fandím přirozenosti.

8) Kosmetické "hříchy" – Máš nějaké?

Nějaké velké hříchy mě nenapadají. V kosmetice jsem celkem poctivka. Jediné, co mě napadá je zapomínání na krémy. A také často používám výrobky jinak, než na co jsou určeny. Například rtěnku jako tvářenku, na oční stíny vazelínu, krémovou tvářenku jako rtěnku, apod.

9) A nakonec: chtěla bys něco vzkázat nebo poradit všem čtenářům?

Ať se nebojí zkoušet nové věci, ale zároveň se i drží těch svých osvědčených a oblíbených, a doporučují je i svým kamarádkám. Musíme si pomáhat. Všechno pak bude snazší. :)



Já moc děkuji Mii za vstřícnost a nejuvěřitelnou rychlost, se kterou se mnou komunikovala, nečekala jsem, že si udělá čas v jejím určitě dost plném denním "kolotoči", navíc jsem měla trochu strach nabídnout jí rozhovor, když jsem v blogovém světě prakticky neznámá. 

Pro vás, mé čtenáře, mám návrh:
Zajímalo by vás něco o Mii, chcete poradit či se na cokoliv optat? Pokud ano, napište svůj dotaz sem do komentářů a já se s Miou spojím a mohly bychom udělat něco jako Rozhovor volume 2 :)

3 komentáře :

  1. Mia je skvělá,sleduju jí už dlouho :)
    Krásný rozhovor,povedl se :))

    OdpovědětVymazat
  2. Velice zdařilý rozhovor, každopádně je to zajímavá osůbka. Díky moc :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Poznám ju dlhšie a mám ju rada, pekný rozhovor! ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)