6. února 2012

Catrice make-up Infinite Matt up to 18 h Make-Up

Krásné mrazivé ráno!
Dnes mám pro vás konečně recenzi make-upu od firmy Catrice. Konečně píšu proto, že make-up zkouším již téměř měsíc a pořád jsem se nedostala k tomu, abych vám o něm něco napsala.


 Značku Catrice, která je na českém trhu poměrně novinkou, jsem si úplně zamilovala. Jedná se o levnou dekorativní kosmetiku prodávanou v drogeriích Rossmann (ale viděla jsem jejich stojan i v dm drogerii). Ačkoliv se může zdát, že je stejného ražení jako značka Essence, kterou mám také v oblibě hlavně kvůli lakům na nehty, velice rychle jsem sama zjistila, že Catrice mě osobně vyhovuje o něco víc než Essence. Cenově jsou obě tyto značky na stejno.

Výrobce uvádí: Nový sametově jemný make up neobsahuje olej, absorbuje přebytečný lesk a zajistí jemnou a přírodní matovou pleť až po 18 hodin. Díky svému hydratačnímu efektu a pigmentu odrážejícím světlo bude tvoje pleť vypadat oslnivě. Dokonalý základ pro všechny looky letošní sezóny.

Tento make-up by měl, dle výrobce, zmatnit a sjednotit pleť a navíc vydržet 18 hodin. Já sama za sebe mohu potvrdit zmatnení a sjednocení pleti. Co se výdrže týče, není špatný, ale nejsem si tak úplně jistá těmi 18 hodinami. Nicméně nosím ho do práce, kdy se líčím kolem půl šesté ráno, přes den se nehne a večer, kdy si ho kolem půl sedmé odličuji, je stále fajn, ačkoliv už je znát, že ho mám na obličeji celý den. Nesmím také zapomenout uvést, že si make-up ráno přepudruji, jinak sám o sobě určitě dlouho nevydrží, to jsem jednou zkoušela.

Co se jeho pigmentace týče - je to klasický středně krycí make-up, určitě nečekejte, že vám zakryje jizvičky a větší pupínky, ale na sjednocení pleti (např. já mám červené tváře a kolem pusy trochu začervenání)  je perfektní.

Co bych chtěla vyzdvihnout je jeho vůně. Na rozdíl od make-upu od Oriflame je tento velice jemně parfémovaný - při nanášení příjemně voní a pokud si ho budete nanášet prsty, nestane se vám, že by vám na prstech zůstal nepěkný odér chemie (jako se mi to stává právě u make-upu od Oriflame).

A na konec ještě pár slov k obalu a dávkování. Mě osobně vyhovuje - prodává se v hranaté krabičce z mléčného skla, takže je trochu těžší (do kabelky nic moc), dávkuje se pumpičkou, za což jsem moc ráda, je to pro mě nejpohodlnější způsob, jak make-up nanášet. Stačí tři pumpnutí na hřbet ruky, následně štětcem nabrat make-up a rozetřít rovnoměrně po obličeji. Pumpička nemusí vyhovat těm, kteří jsou velice precizní co se dávkování týče a chtějí mít pod kontrolou, kolik make-upu si na ruku dávají.

Make-up se prodává ve čtyřech odstínech (upřímně bych se nezlobila, kdyby jich bylo více) o obsahu 30 ml za cenu 179 Kč. Já jsem si koupila odstín č. 020 Honey Beige.

Moje hodnocení: 10/10
(cena, sjednocení pleti, příjemná vůně, balení)

1 komentář :

  1. Značku Catrice mám sice rada, ale použivam od nich len laky.. :D make-up a podobné veci som este neskusala :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)