8. února 2012

Oriflame řada Silk Beauty

Krásné středeční ráno!

Dnes jsem si pro vás připravila malou recenzi tělové řady Silk Beauty od Oriflame, kterou jsem poctivě zkoušela za vás cca měsíc, abych mohla podat kvalitní report co se jejich účinků týče.

Všechny výrobky řady Silk Beauty od Oriflame obecně by měly kromě hydratace, popř. svěžesti také zpomalovat růst chloupků a hodí se tak na ošetření depilované pokožky. Celá základní (modrá) řada Silk Beauty obsahuje gel na holení, gel proti zarůstání chloupků, antiperspirant a tělové mléko. A právě poslední dva výrobky jsem vyzkoušela:

1) Kuličkový antiperspirant deodorant 24h Silk Beauty Smooth

Výrobce uvádí: Zůstaňte svěží a chráněná po celý den. Komplex pro minimalizaci chloupků zpomaluje jejich růst, hedvábné proteiny hydratují a výtažek z orchideje chrání pokožku. S jemnou ženskou vůní, bez alkoholu. 50  ml

 Ačkoliv jsem v minulosti měla s kuličkovými antiperspiranty od Oriflame trochu problém (pokožka po nanesení nepříjemně lepila), tento antiperspirant mě příjemně překvapil. Nejenže nelepí, ale je velmi příjemný, lehce parfémovaný a po nanesení velmi svěží. Citlivější dámy určitě ocení absenci alkoholu.
Bohužel patřím mezi lidi, kteří se potí více než jiní, takže na 24h ochranu jsem mohla už od začátku zapomenout, jako deodorant funguje celý den, ale jako antiperspirant ne - minimálně mě ne. Pokud ale na pocení moc netrpíte (gratuluji a závidím :)), myslím si, že vám bude stačit.

Výhoda tohoto kuličkového antiperspirantu je v jeho velikosti, je opravdu šikovně malý, nemusíte se bát, že by se vám vylil a můžete ho mít vždy po ruce. Já ho mám v kabelce a použiji vždy, když mám pocit, že je potřeba. Co ještě musím zmínit, nedělá bílé fleky na oblečení ;)

 Co se týče jeho vlastnosti zabraňovat růstu chloupků, to bohužel nemohu 100% potvrdit, chloupky mi dle mého názoru rostou pořád stejně rychle, ale musím na jeho obranu říct alespoň to, že mi přijdou mnohem jemnější a lépe se holí. 

Kuličkový antiperspirant/deodorant se prodává za 99 Kč, ale často je v akci (momentálně za 59,-)

Moje hodnocení: 8/10
(pro mě nedostatečný antiperspirant, příjemná vůně, nelepí, chloupky jsou jemnější)


2) Zklidňující tělové mléko Silk Beauty

Výrobce uvádí: Zklidňuje a hydratuje pokožku po depilaci a redukuje chloupky. Přírodní komplex zpomaluje růst chloupků, hedvábné proteiny a výtažek z orchideje zjemňují a chrání. S elegantní vůní. 200  ml

 Toto tělové mléko mě hodně překvapilo. Ani ne tak funkčností jako tím, že (ačkoliv to výrobce neuvádí), obsahuje mentol. Mě osobně mentol v tělovém mléku nevadí, ale nejsem si úplně jistá, zda zrovna mentol funguje jako uklidňující látka, mě osobně spíše "nakopne" :) Chtěla jsem to zmínit hned na úvod, protože to pro mě bylo opravdu velké překvapení, ani při přičichnutí jsem ho necítila. Není to ale vůbec na škodu, ale myslím si, že by to měl výrobce uvést, protože já osobně čekala po přečtení popisu na webu něco trochu jiného.

Nicméně - je to velmi příjemné tělové mléko bohaté vůně, která vydrží a opravdu vám pleť zjemní a zvláční. Použila jsem je na celé tělo včetně oholených nohou a tentokrát můžu potvrdit, že se pokožka po oholení krásně uklidnila a chloupky jsou jemnější.

Tělové mléko se prodává při obsahu 200ml za 189 Kč, často však bývá v akci, např. nyní ho můžete koupit za 119,-

Moje hodnocení: 10/10
(příjemná vůně, mentolová příměs = svěžest, zjemnění kůže a uklidnění po holení)


Momentálně Oriflame vyšel na trh s novou (růžovou) řadou, která by měla mít stejné účinky, jen vůně je více jemnější a ženská. Poté nabízí také výrobky určené speciálně pro citlivou pokožku, takže si vybere opravdu každý :)

2 komentáře :

  1. Zajímavé typy. S antiperspiranty a jejich výdrží mám stejný problém. Najít takový, který splní co slibují, se mi ještě nepodařilo...

    OdpovědětVymazat
  2. Mamka má ráda tu růžovou řadu silk.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)