11. dubna 2012

Avon - osvěžující sprej na nohy máta a limetka

Krásné ráno!
Teplejší počasí bohužel pro mnohé z nás také znamená vyšší pocení nohou a nepříjemný zápach. Tomu se dá jednoduše vyhnout a zabránit za pomocí osvěžujících a antiperspirantních sprejů na nohy jako je tento od Avonu.
Osvěžující sprej na nohy s vůní limetky a máty - Avon

Tento sprej jsem si koupila v akci při posledním nákupu z Avonu, tuším za nějakých 69 Kč. Jelikož se nevyznám moc dobře v nabídce Avon, bohužel nemohu potrvdit, zda si tento sprej můžete objednat nebo ne, nicméně věřím, že se objeví zase v nějaké akci. A jaké jsou mé zkušenosti?
  • plastový obal o objemu 100 ml s mechanickým rozprašovačem, což beru za velké plus - oproti Oriflame spreji jsem za mechanický rozprašovač ráda, je mnohem příjemnější a hlavně ekologičtější
  • velmi příjemná jarní / letní vůně limetky a máty, hodně to připomíná klasické mochito :)
  • Avon nabízí více vůní tohoto spreje, hned z hlavy si vzpomenu na levanduli
  • podle mého názoru je sprej lepší než ten od Oriflame, a to nejenom kvůli ekologičtějšímu rozprašovači, ale také díky větší účinnosti na mé nohy
 Sprej nemám dlouho, ale i tak mohu říci, že jsem s ním spokojená. Sice balení by klidně mohlo být větší, ale za ty peníze, za které jsem ho koupila, je to akorát. Navíc i při denním používání jsem si nevšimla rapidního úbytku v lahvičce, tak doufám, že dlouho vydrží :)

Moje hodnocení: 10/10

1 komentář :

  1. Taky jsem měla tento sprej od Avonu, jen s jinou vůní a nemohu si stěžovat:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)