13. dubna 2012

Oblíbení blogeři + Youtube kanály

Hezké ráno!
Dnes mám pro vás oddychový článek, který jsem psala někdy za začátku mého působení na blogu, jelikož však časy se mění a i já jsem si rozšířila obzory, přináším dnes aktualizovaný článek na téma oblíbených blogerů a Youtube kanalů:
1) VEVE (Nails Maniac)
- velice příjemná Slovenka píšící o nehtech
- krásné kvalitní fotky, zajímavé a neotřelé nail art
- momentálně je uprostřed projektu 31 druhů nail art


- Slovenka píšící o kosmetice
- píše hlavně recenze na dostupnou kosmetiku, líbí se mi pohled na výrobky dostupné na Slovensku, kde je výběr kosmetiky trochu odlišný
- také spousta článků na téma parfémů a vůní


- podle mého názoru jsou to nejtalentovanější sestry - vizížistky na Youtube
- pochází z Velké Británie, kde mají své studio a pořádají také kurzy
- video tutoriály jsou velice kvalitní - co se obrazu i obsahu týče, vždy se k nim ráda vracím


- velice svérázná americká slečna, která má na YT kanálu hlavně vlogy (video blogy, kdy vypráví o svých zážitcích před kamerou) a také hudební videoklipy
- dostala jsem se k ní přes jeden z nejznámějších YT kanálů Ray William Johnson, je to jeho kamarádka
- její videa asi nesednou každému, upozorňuji předem
- mě se líbí její smysl pro humor a editace videí, v neposlední řadě miluji její barvu vlasů :)

To jsou tedy mí oblíbení blogeři a Youtube kanály, je jich samozřejmě více, ve zkratce např. Mia z KISSBOOK, nejstylovější mamina Pleasure Seeker, Silvi Design s úžasnými a inspirativními fotkami, z Youtube poté pixi2woo, j1mmyb0bba, Sokolum79, MissChievous, Michelle Phan a LuxyHair

A co vy, máte nějaké oblíbené blogery či kanály na Youtube?

1 komentář :

  1. Jeeej, to som rada, že sa Ti u mňa na blogu tak páči! Veľmi si ma týmto článkom potešila. Moc ďakujem ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)