23. května 2012

Hydratační podkladový krém Oriflame EcoBeauty

Krásné ráno všem!
Dnes jsem si pro vás připravila recenzi na novější výrobek Oriflame, díky kterému se firma může pyšnit dalším "extra" oproti jiným firmám. Tím výrobkem, resp. celou řadou, je řada EcoBeauty. Hlavním tahákem této řady jsou: certifikát ECOCERT (garantuje, že 99% všech ingrediencí je přírodního původu a pochází z obnovitelných zdrojů a že 7% receptury obsahuje organické ingredience), výrobky této řady také neobsahují parabeny a syntetickou parfemaci a jejich balení je vyrobeno ze 100% recyklovatelných materiálů. Více informací na této adrese.
A já jsem vyzkoušela jejich podkladový krém. Jaké jsou mé poznatky? Čtěte dál pod fotkou!

Hydratační podkladový krém Oriflame EcoBeauty

Výrobce uvádí: Lehký a zároveň vysoce vyživující a hydratační podkladový krém. Hladce se nanáší, přirozeně kryje a vyrovnává barevný tón pleti. Opticky vyhlazuje známky únavy. Obsahuje Fairtrade organické bambucké máslo pro hladkou, zdravou pleť. 30  ml

 Obsah balení: 30 ml
Základní cena: 299Kč
Kde ho seženete: u každé Kosmetické poradkyně Oriflame

Moje poznatky v bodech:
- Pro bylo velkým tahákem právě cestifikáty a značky jako jsou ECOCERT, Fairtrade a Vegan, toto označení nedostává jen tak nějaký výrobek
- Odstíny jsou tmavší, než jsem zvyklá, většině lidí bude asi stačit Porcelain i přesto, že si ho normálně v Oriflame neobjednávají - rozhodně doporučuji si zažádat u KP o vzorek, sama si budu kupovat světlejší odstín
- Podkladový krém je hutnější než jiné podkladové krémy od Oriflame, obsahuje bambucké máslo
- Krytí je střední, na sjednocení pleti a zakrytí drobných problémů na pleti bohatě stačí
- Nevím, zda je to mojí pletí (smíšená s mastnou T zónou a suššími tvářemi), ale po celodenním nošení se mi na čele tvoří drobné mapy, celkově je na mě řekla bych trochu mastnější, bude ale výborný na sušší pleť
- dávkování pomocí pumpičky, je třeba naučit se odhadovat tlak na pumpičku, abyste si výrobku na ruku nedaly zbytečně moc
- ačkoliv není parfémovaný, příjemně voní

Moje celkové hodnocení: 8/10
(nedala jsem plný počet kvůli tomu mapování, ale podle hodnocení ostatních lidí na stránkách Oriflame to bude spíše mojí pletí než výrobkem, budu zkoušet dál a uvidíme :))

Co vy a přírodní kosmetika, koukáte na to, zda jsou ingredience přírodní nebo to neřešíte? :)

2 komentáře :

  1. Bariko, můžeš sem prosím vyfotit složení? Ten výrobek vypadá fakt dobře :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel krabičku, na kterém to bylo napsané, už nemám, jelikož jsem ji vyhodila, ale díky Google jsem našla jednu fotku složení: http://3.bp.blogspot.com/-A5XcTX1K1Kk/T6ZzrBNRfKI/AAAAAAAAAUY/qQAvMYgrPRM/s1600/zlozky+eco.jpg

      Vymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)