25. května 2012

Pleťová řada Swedish Spa - Oriflame

Krásné prosluněné ráno!
Postupem času se mi doma nahromadily všechny tři výrobky pleťové řady Swedish Spa, kterou Oriflame nabízí. Jelikož jsem s toutu řadou velmi spokojena, rozhodla jsem se o ní pár větiček napsat.
zdroj

Celá řada Swedish Spa je samozřejmě mnohem bohatší, což lehce zjistíte kliknutím na tento odkaz, já budu pro tentokrát psát jen o části výrobků, které spadají do kategorie péče o pleť.
Všechny výrobky této řady se vyznačují bohatou a dlouhotrvající hydratací, což mohu potvrdit, rozdíl je opravdu znát. Navíc každý z těchto výrobků naprosto úžasně voní, ať už se jedná o masku, peeling nebo sérum, všechny tři výrobky mají s menšími odchylkami stejnou úžasnou vůni. Nevím jak vy, ale mě se hned lépe odličuje a pečuje o pleť, když celou proceduru výrobky pěkně voní.
Nevýhodou této řady bych viděla poměrně vysoké ceny v poměru s obsahem. Dokážu si představit, že dáte přednost levnějšímu výrobku, sama jsem si tyto výrobky zakoupila v akcích, což je na druhou stranu výborná příležitost si výrobky koupit a přitom nemít špatný pocit z vysoké ceny. Osobně si myslím, že ty ceny kvalitě odpovídají, ale záleží na každém z vás :)


Výrobce uvádí: Detoxikuje a čistí pleť do hloubky. Naneste na čistou, suchou pleť; vyhněte se okolí očí. Nechte působit až 10 minut a poté opláchněte. Malachit a kaolin bohatý na minerály zbavují pleť škodlivých látek, zatímco komplex Hydracare+ zjemňuje. 50  ml

 Obsah: 50 ml
Základní cena: 229 Kč
Kde výrobek zakoupíte: u každého kosmetického poradce Oriflame

Moje poznatky o výrobku v bodech:
- nazelenalá maska, která na obličeji zaschne
- pár zákaznic na webu Oriflame píše, že se špatně smývá - je pravda, že je třeba masku nejdříve namočit, takže obyčejným tamponkem ve vodě to nepůjde napoprvé, já používám odličovací houbičky a s těmi to jde dobře
- pleť je hydratovaná, nepne a na dotek je jemná


Výrobce uvádí: Odhalí krásu vaší pleti. Vmasírujte lehkými krouživými pohyby na vyčištěnou pleť. Vyhněte se oblasti očí. Obsahuje abrazivní částečky, antioxidační malachit, vitaminy a zjemňující komplex Hydracare+. 75  ml

 Obsah: 75 ml
Základní cena: 199 Kč
Kde výrobek zakoupíte: u každého kosmetického poradce Oriflame 

Moje poznatky o výrobku v bodech:
- oproti jiným abrazivním gelům na pleť je tento velice jemným, semínka v něm obsažená nejsou tak ostrá jako u jiných peelingů
- má gelovitou konzistenci, takže se s ním dobře pracuje
- smývá se naprosto bezproblémově, stačí opláchnout vodou
- pleť je vyčištěná, jemná a zbavená odumřelých buněk, cítím se po použití svěží
- malou výtku bych měla k balení - tím, že do kelímku dáváte prsty, dostává se dovnitř velká spousta mikroorganismů žijících na naši kůži a může to snížit dobu trvanlivosti


 Výrobce uvádí: Vyrovnávající sérum naneste na vyčištěnou pleť obličeje a krku. Intenzivně hydratuje a vyživuje pleť. S ochranným malachitem, zklidňujícím olejem ze sladkých mandlí a zjemňujícím komplexem Hydracare+. 40  ml

Obsah: 40 ml
Základní cena: 399 Kč
Kde výrobek zakoupíte: u každého kosmetického poradce Oriflame 

Moje poznatky o výrobku v bodech:
- již jsem se o séru rozpovídala v jednom z dřívějších článků, jsem nadšená vůní, konzistencí i funkcí
- má gelovitou konzistenci, velmi rychle se vstřebá do pleti
- zanechává pleť zklidněnou, jemnou a hydratovanou
- je to opravdu velký rozdíl oproti klasickému krému na pleť, je mnohem výživnější
- dlouho jsem sérum používala pod make-up a krásně se s podkladovým krémem spojil a vytvořil přirozený a svěží vzhled

Moje celkové hodnocení celé řady: 10/10
(pro někoho může být vyšší cena překážkou, je dobré číhat na slevy a akce, tato řada bývá často v akcích)

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)