9. května 2012

Šampon na mastné vlasy - Oriflame

Pěkné ráno!
Dnes jsem si pro vás připravila krátkou recenzi o šamponu na mastné vlasy od Oriflame, který jsem cca měsíc používala a přináším mé poznámky:


Výrobce uvádí: Vyrovnávající šampón s komplexem VitaPure a mentolem zbavuje vlasy přebytečného mazu a zachovává jejich zdravou rovnováhu. Hydratační a revitalizační receptura pro zdravé, svěží a vyrovnané vlasy od kořínků ke konečkům. 250  ml

 doporučená cena: 119,-
obsah: 250 / 400 ml (normální / maxi balení)
kde ho koupíte: u každé Kosmetické poradkyně Oriflame

Šamponům od Oriflame jsem se dlouho vyhýbala jako čert kříži, jelikož mi v minulosti způsobily vysušenou pokožku a lupy (pro info, jednalo se o šampon a kondicionér s vůní kokosu). Toto maxi balení šamponu jsem si mohla objednat za velmi slušnou cenu (tuším 99,- včetně ještě jednoho výrobku) místo placení poštovného při objednávce, tak jsem ho zkusila. A překvapivě mi nedělá problémy, naopak si díky němu nemusím umývat vlasy každé tři dny jako předtím :)

Takže v bodech:
- velké balení (klasické balení má 250 ml, já mám maxi balení 400 ml)
- příjemně a přitom nevtíravě voní
- moc nepění (oproti např. Garnier nebo Nivea)
- jde jednoduše spláchnout a vlasy jsou čisté

Prakticky mu nemám co vytknout, Oriflame evidetně zapracoval na složení jejich šamponů a jejich řada Hair X obsahuje mnoho druhů šamponů pro vlasy - kliknutím na Hair X se dostanete na kompletní výpis všech výrobků této řady.

Moje hodnocení: 10/10

2 komentáře :

  1. Já mám skvělou zkušenost s tím objemovým od hair x :) mám i kondicionér nebo co to je a je to vážně paráda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám mastné vlasy,takže ho možná vazkouším.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)