1. června 2012

Essence matující top coat lak

Krásné ráno všem!
Tento lak už doma "suším" hrozně dlouho a našla jsem v počítači fotky a rozhodla se udělat recenzi. 
Jedná se o speciální top coat lak (nadlak chcete-li) ze série Special Effect!, která obsahuje povětšinou různě třpytivé a holografické nadlaky, tento jediný je takzvaný sametový. Měl by vašemu laku dodat sametový vzhled, který není až tak daleko od klasického matného laku, proto jsem ho nazvala osobně matující.

- tento lak je vynikajícím pomocníkem pro všechny z nás, které se nebojí experimentovat s nail artem na nehtech, jednoduše totiž z jakéhokoliv laku uděláte lak matný. 
- matné laky jsou letos trendy, ale vzhledem k tomu, že se špatně lakuje - zůstávají po lakování na nehtech proužky a poměrně rychle se odlupují - je tato varianta mnohem příjemnější
- díky tomuto nadlaku mi laky vydrží 4 dny bez problémů, oťukaných konců či odloupávání laku




2 komentáře :

  1. na tom modrom to vyzerá úžasné,ja mám ten klasický matujúci :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si koupila matný lak od miss sporty.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)