15. června 2012

Výživná báze pro růst nehtů Oriflame

Přeji všem krásné ráno!
Vzhledem k mé vášni k lacím na nehty a častému lakování a odlakování, čas od času je třeba nehtům dodat vitamíny a pomoci jim se trochu zregenerovat. Proto jsem si před časem objednala tuto výživnou bázi pro růst nehtů, poctivě používala a nyní nabízím recenzi :)

Výrobce píše: • Komplex kalcia posiluje nehty• Výtažky z kiwi a pryskyřice vyživují a zvláčňují• Vmasírujte do nehtů a nehtových lůžek 7  ml

 Obsah: 7 ml
Cena: 149 Kč
Kde ji seženete: u každého Kosmetického poradce Oriflame

Moje poznámky v bodech:
- jedná se o zelený gel, který se na nehty a nehtová lůžka nanáší stejně jako klasický lak na nehty, tedy za pomocí širokého štětečku.
- gel můžete nechat samovolně vstřebat nebo si jemně promasírovat nehty i lůžka a tím pomoci vstřebávání
- gel obsahuje malé bílé kuličky s vitamíny, které se na nehtech rozpustí
- používala jsem ho cca 2x až 3x do týdne a musím uznat, že mi pomohl s polámanými nehty (moje nehty se spíše třepí než lámou)
- nyní ho používám vždy, když mám pocit, že jsou moje nehty vysušené nebo nevyživené, když se mi začnou zase třepit nebo když potřebuji hydratovat nehtovou kůžičku - na všechny tyto problémy je gel ideální
- co se týče růstu nehtů, upřímně nezaznamenala jsem žádný extrémní rozdíl, ale s růstem nehtů jsem nikdy neměla moc velký problém a vzhledem k názorům zákazníků na webu Oriflame, na tom asi něco bude :)

Moje hodnocení: 10/10

1 komentář :

  1. Mi rostou nehty docela dobře a rychle,takže nic takového asi nepotřebuju...

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)