22. srpna 2012

Báze pod oční stíny & korektor - NYX

Krásné ráno!
Dnešním dnem pokračuji v recenzích mých nových výrobků NYX, které jsem si nedávno zakoupila (viz. recenze na palety očních stínů). Dnes vám představím podkladovou bázi pod oční stíny a korektor v kelímku.
Báze pod oční stíny
- odstín 03 Skin Tone

obsah: 7 g
cena: 140,- (může se lišit v závislosti na místě nákupu)
moje hodnocení v bodech:
- balení je skleněné tudíž odolné a nepůsobí levným dojmem
- nánášet můžete prstem nebo štětcem
- báze je tužší konzistence, dobře se spojí s pokožkou víčka, bezrpoblémově se rozmazává do ztracena
- pomáhá očním stínům přilnout na oční víčko a díky tomu jsou stíny trvanlivější a sytější
- stíny se neslívají do očních vrásek a záhybů, ačkoliv jsem slyšela na tento odstín horší recenzi, já to nemohu potvrdit, naopak jsem spokojená

Korektor v kelímku - odstín 03 Light
obsah: 7 g
cena: 89,-
kde věci zakoupíte: na různých eshopech po ČR, já nakupuji na Aukru u prodejce 1000-ideas
moje hodnocení v bodech:
- balení je stejně jako u báze skleněné
- korektor NYX nabízí v mnoha odstínech, což je vynikající, můžete si vybrat odstín co nejblíže vaší pleti
- krytí je velmi dobré, co se týče různého začervenání či pupínků, na kruhy pod očima (alespoň na ty moje) to chce nejdříve růžový a poté klasický tělový
- výdrž korektoru je perfektní, po přepudrování vydrží nedotčený celý den, nikam nemizí

moje celkové hodnocení: 10/10

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)