20. srpna 2012

Kompaktní pudr - Catrice

Krásné ráno všem!
Celkem nedávno jsem psala o kompaktním pudru od Alverde a jelikož jsem s ním nebyla úplně na 100% spokojená (hlavně kvůli nepříliš pěkné vůni a výdrži), rozhodla jsem se zainvestovat do druhého kompaktního pudru a to od značky Catrice.

odstín 030 Honey Beige

obsah: 10 g
cena: 114,-
kde ho můžete zakoupit: v drogeriích se stojany Catrice (já jsem ho koupila v Brně-Olympii v Rossmann drogerii)
moje hodnocení v bodech:
- ačkoliv má plastový obal, vůbec nepůsobí levným dojmem, naopak otevírání je poměrně elegantní
- pudr je dobře slisovaný, dostatečně na to, aby nevypadával, ale ne moc, takže jde pěkně na štětec
- Catrice nabízí celkem 5 odstínů, takže by si měl vybrat snad každý
- výrobek (jako snad všechny Catrice výrobky) krásně jemně voní
- na pleti vydrží téměř celý den (nanáším ho ráno cca 5.30 a opravovat potřebuje až kolem 16. hodiny)
- pleť je sametově hebká, nedělá žmolky neb nepřirozený vzhled
- rozhodně si ho koupím i podruhé, až mi tento dojde

moje celkové hodnocení: 10/10

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)