27. srpna 2012

Chladivá tyčinka na okolí očí Optimals - Oriflame

Krásné ráno!
Dnes mám pro vás recenzi na úplnou novinku od Oriflame, chladivou tyčinku na okolí očí. Vzhledem k mé práci na počítači mi přišla tato tyčinka jako dobrým pomocníkem a tak jsem si ji zakoupila a zkusila pro vás, abych vám mohla poreferovat o její účinnosti.


Obsah: 6,5 g
Cena: 289,- (do 27. 8. za 189,-)
Kde zakoupíte: u každého kosmetického poradce Oriflame

Moje hodnocení v bodech:
- malé příjemné balení vhodné i na cestování a do kabelky
- tyčinka se vysouvá podobně jako tuhý antiperspirant nebo rtěnka, balení obsahuje plastový "uzávěr", který brání kontaminaci tyčinky s okolím v případě odpadnutí víčka (ačkoliv víčko drží velmi dobře)
- tyčinka krásně jemně voní, nic přehnaného, ale velmi svěží
- po nanesení je pokožka citelně svěžejší, nemám osobně otoky, takže nemohu 100% potvrdit snížení otoků, ale věřím, že to bude mít na ně dobrý vliv
- po zaschnutí na pleti nezůstává žádný film, ale když stáhnete svaly kolem očí, cítíte, jak je pleť vyhlazená, že tam neviditelný ochranný film je
- tyčinka je na moje okolí očí trochu moc velká, klidně bych zvládla i trochu menší "kolík", abych se dostala vyloženě pouze pod oči na kruhy pod očima

Moje hodnocení: 10/10
(účinnost, viditelné osvěžení okolí očí, cestovní balení vhodné i do letadla, nevýhodou může být cena)

2 komentáře :

  1. Jé,už dlouho jsem hledala nějaké hodnocení nebo recenzi na tenhle výrobek!
    A můžu se zeptat:pomáhá na kruhy pod očima?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Používám ho už nějakou dobu a na kruhy jako takové moc nepomáhá, spíš na jednorázovou relaxaci - když mám unavené oči, tak je to vzpruží, cítím se svěžejší.

      Vymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)