29. srpna 2012

Sada korektorů - Catrice

Přeji krásné ráno!
O této sadě korektorů jste možná již četli na jiných blozích, já jsem na něj narazila tuším poprvé u Mii na Kissbooku a díky nedávnému článku o korektoru od Oriflame a jedné čtenářky, která se o této sadě také zmínila v pozitivním smyslu, rozhodla jsem se ho taky ozkoušet, korektorů není nikdy dost :))


obsah: 6 g
cena: 95,-
kde ho seženete: v drogeriích se stojany Catrice (já ho sehnala v některých Rossmann drogeriích)
moje hodnocení v bodech:
- balení je plastové, ale nepůsobí vyloženě levným dojmem, uvidíme, jak dlouho se udrží nápisy
- výběr z pěti odstínů korektoru - klasické tělové, zelený na zčervenání pleti, růžový na kruhy pod očima
- korektory můžete nanášet prstem nebo štětcem
- výrobek moc příjemně voní, nevtíravou, ale pěknou vůní bez chemického "ocásku"
- korektor se dobře nanáší, nevysušuje místo a pěkně se s ním pracuje, rozmazává do ztracena
- krytí je velmi dobré
- řekla bych, že je to velmi dobrá mnohem levnější varianta sady korektorů od Oriflame (napište, mám udělat souboj korektorů? :))

celkové hodnocení: 10/10

3 komentáře :

  1. ¨Já myslím, že souboj korektorů je bezva nápad!

    OdpovědětVymazat
  2. Souboj korektorů je super nápad! Já jsem si teď pořídila podobnou paletku od Sephory a zatím jsem hodně spokojená, recenze bude :).

    OdpovědětVymazat
  3. moc bych ho chtěla, tak snad si ho konečně v nejbližší době pořídím :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)