10. srpna 2012

Dlouhodržící lak na nehty se zpevňovačem 141 - Gabrielle Salvete

Krásné ráno!
Dnes mám pro vás malou recenzi na lak od firmy Gabrielle Salvete, který jsem si před časem zakoupila a zatím je to jedináček v mé sbírce této značky. Vzhledem k tomu, že jsem ale byla s lakem spokojená, myslím si, že dlouho nebude siroteček sám :)


odstín 141

Výrobce uvádí: Široká paleta odstínů dlouhodržícího laku na nehty se zpevňovačem, D-Panthenolem a vitamínem E. Zpevňovač aktivně působí na zlepšení pevnosti a pružnosti nehtů. Tento lak je oblíben i pro svoji pohodlnou aplikaci a rychlé zaschnutí.

 obsah: 11 ml
cena: 69,-
kde ho zakoupíte: v eshopech nebo drogeriích s jejich stojanem (u nás v Brně Rossmann i dm)

moje hodnocení v bodech:
- odstín je světle fialkový se zlatým shimmerem, barva je na nehtech velmi proměnlivá dle dopadu světla, ale v zásadě se jedná o fialkový lak
- lak je tekutější než třeba laky od Catrice a Essence, takže to chce trochu cviku při lakování
- kryje ve dvou až třech vrstvách, záleží jak silné vrstvy jste zvyklé nanášet
- vydrží několik dní nedotčený cca 5 dní, maximálně se oťukají okraje
na slunci
Moje hodnocení: 9/10
(krytí nižší než u jiných značek, dlouhá výdrž a neotřelý odstín)

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)