8. srpna 2012

Kůra proti lupům HairX - Oriflame

Krásné ráno všem!
Dnes mám pro všechny z vás, kteří bojují s lupy a svědivou pokožkou hlavy malého pomocníka. Sama trpím na lupy, takže jsem si kůru zkusila na vlastní kůži, navíc jsem zneužila i manžela a tak mám zhodnocení i použití na mužské pokožce hlavy :)


Výrobce uvádí: Kúra proti lupům s komplexem ClariZinc, zklidňujícím alantoinem, výtažkem z heřmánku a hydratačním glycerinem. Vhodné pro každodenní použití na mokré nebo suché vlasy. Snadno a rychle zabraňuje tvorbě lupů a zklidňuje pocit svědění. 100  ml

obsah: 100 ml
cena: 139,-
kde ho zakoupíte: u každého kosmetického poradce Oriflame

moje hodnocení v bodech:
- velmi příjemná vůně
- výrobek je gelovitý, po použití na pokožce krásně chladí a ihned zklidní, nezatěžuje vlasy
- dá se použít na mokré i suché vlasy
- lupy mi zmizely po cca 3 aplikacích, manželovi na krátkých vlasech stačila dokonce jen aplikace jedna
- praktické balení pěkně do ruky a díky "náhubku" se dobře aplikuje do vlasů přímo na pokožku

moje hodnocení: 10/10

5 komentářů :

  1. Vypadá zajímavě, jen jsem nepochopila jak je použití na suché nebo mokré. To je šampon? Nebo jen jako smývatelná kůra po umytí? Asi jsem natvrdlá,ale nějak jsem to nepochopila... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlastně ani jedno :) Je to takový gel, který se může nanést na suché i mokré vlasy, nemusí se to ani vyčesávat, ani umývat, prostě uschne sám a není vidět :)

      Vymazat
  2. Páni!Tohle jsem v oriflamu ještě neviděla,ale jestli je to tak dobré jak píšeš,určitě si to objednám,protože mám hodně lupů...
    A když ti ty lupy zmizely po třech aplikacích,používala si to pak i nadále?Nevrátí se ty lupy třeba,když to přestanu pouřívat?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu to pomohlo téměř zázračně, bohužel po nějaké době se lupy vrátily, záleží na typu vlasů a pokožky na hlavě, navíc teď v zimě se pokožka hlavy vysušuje víc a tak se tvoří víc lupů, používám ho občas když si vzpomenu a vždy po aplikaci je to lepší, postupem času si na to asi pokožka zvykne, protože už to nedělá takové zázraky jako poprvé.

      Vymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)