31. srpna 2012

Intenzivní řasenka s plastovým kartáčkem Wonder Lash - Oriflame

Krásné letní ráno!
Dnes mám pro vás recenzi na další řasenku od Oriflame, za chvíli se dostanu tak daleko, že budu mít zrecenzované snad úplně všechny :) Tato řasenka je obměnou snad nejkupovanější Wonderlash řasenky, tato by měla být ještě černější a intenzivnější při zachování oblíbeného štětečku. Upřímně koupila jsem si ji jako speciální výrobek místo placení poštovného, protože mám doma řasenek dost, ale jsem velmi příjemně překvapená. 


Výrobce uvádí: Její nejintenzivnější, dramatický temný odstín mají na svědomí naše černočerné uhlíkové pigmenty. Navíc s úžasným objemem, délkou a zakřivením řas.

obsah: 8 ml
cena: 229,-
kde ji zakoupíte: u každého kosmetického poradce Oriflame

moje hodnocení v bodech:
- velmi výrazná černá, řasy jsou opravdu intenzivní
- díky plastovému kartáčku je velmi jednoduché se s ní nalíčit
- nespadává ani se neobtiskuje na víčka
- odličuje se dobře, doporučuji ale použít odličovač na bázi oleje, ne protože by klasickým nešla odlíčit, ale nemusíte tak "šmrdlat" řasy a tím si je nepoškodíte
- nemohu tak úplně souhlasit s tím objemem, ale délku i zakřivení řasenka dodá

moje hodnocení: 10/10

2 komentáře :

  1. Tohle je moje nejvíc oblíbená řasenka, která dělá opravdu hezké řasy. Já ji tedy většinou kupuju v akci, kdy stojí kolem 100kč

    OdpovědětVymazat
  2. je skvělá,mám ji v černém!:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)