15. srpna 2012

Krém na ruce Liselotte Watkins - Oriflame

Krásné ráno!
Dnes mám pro vás recenzi na limitovanou edici Liselotte Watkins, resp. na krém na ruce, který jsem si objednala z katalogu 10, kde byl ve slevě. Celá řada Liselotte Warkins obsahuje sprchový gel, krém na ruce, krém na tělo, lesky na rty, řasenku, kompaktní pudr a dokonce i kabelku. Všechno jsou to výrobky, na kterých se podílela právě ilustrátorka Liselotte Warkins a všechny proto mají netradiční obal navrhnutý právě jí.


Výrobce uvádí: Přepychově bohatý a provoněný hydratační krém pro hedvábně jemné ruce. Účinné hydratační složení bohaté na zvláčňující látky zamyká v pokožce vláhu. 75  ml

obsah: 75 ml
cena: 99,-
kde ho zakoupíte: u každého kosmetického poradce Oriflame

moje hodnocení v bodech:
- krém neuvěřitelně krásně voní, skoro jako parfém, vůně navíc dlouho vydrží (dokonce i můj manžel si toho všiml :))
- velmi dobře hydratuje pokožku rukou, rychle se vstřebává a nezanechává na rukách film
- hydratace rukou vydrží dlouho
- v posledních několika katalozích jsou výrobky s ilustracemi Liselotte Watkins ve slevách a tato limitovaná edice se tak dá zakoupit za velmi výhodné ceny

moje hodnocení: 10/10

1 komentář :

Děkuji všem za vaše komentáře! :)