17. srpna 2012

Osvěžující kuličkový antiperspirant Swedish spa - Oriflame

Krásné ráno všem!
S létem (a nejen s ním) máme spojeno teplo, sluníčko a pohodu, pro spousty z nás to ale bohužel také znamená větší pocení a neustálý boj. V poslední objednávce z katalogu 10 jsem si zakoupila tento antiperspirant z řady Swedish spa a níže si můžete přečíst, jak jsem s ním spokojená :)


Výrobce uvádí: Kuličkový antiperspirant se zklidňující mátou pomáhá zkonejšit pokožku. Složení s osvěžující vůní a hydratačním komplexem HydraCare+ vám poskytne ochranu* a dodá vám sebevědomí na celých 24 hodin. 50  ml

obsah: 50 ml
cena: 99,-
kde ho zakoupíte: u každého kosmetického poradce Oriflame

moje hodnocení v bodech:
- velmi jemná vůně, stejná jako u všech ostatních výrobků řady Swedish Spa
- kulička je menší než u ostatních kuličkových antiperspirantů Oriflame, takže se i jednoduše nanáší
- dlouhotrvající pocit svěžesti a snížené pocení (na moje pocení to sice nepomáhá na 24h, ale pro někoho, kdo se nepotí tolik jako já, klidně může tak dlouho vydržet)
- nelepí, ihned se vstřebá do pokožky - nebarví oblečení

moje hodnocení: 10/10

2 komentáře :

  1. No já mám z těch kuličkových deodorantů pořád divný pocit. Zvykla jsem si a tuhé a jsem spokojená. I když má i kuličkový od Oriflame a moc pěkně voní, občas ho používám taky.

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle deodorant mám-nádherně voví!

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)