17. září 2012

Malá změna blogu + pozvánka na blog nový

Přeji krásný den!
Dnes mám pro vás malé překvapení. Jelikož se tu objevovaly moje recepty čím dál častěji a tohle byl původně blog zamýšlen pouze jako kosmetický, rozhodla jsem se recepty přesunout na blog nový. Tím pádem - pokud máte rádi jednoduché a přitom chutné recepty, nejste žádnými zkušenými kuchaři a kuchařkami, třeba se vám můj blog bude líbit :)



Další novinkou je upozornění, že články o kosmetice již nebudou tak časté - tj. z momentálních 3 článků týdně to snížím na dva. Důvod je jednoduchý - už se mi doma nahromadilo tolik výrobků, že nemám téměř možnost je všechny vypotřebovat a tak bych si ráda udělala pauzu v kupování kosmetiky ve velkém a nejdřív spotřebovala kosmetiku stávající. Nemusíte se bát, blog určitě nekončí ;o)

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)