5. listopadu 2012

Oblíbené výrobky měsíce října

Krásné pondělní ráno!
Jelikož je začátek měsíce listopadu, napadlo mě, že bych mohla vytvořit krátký článek na téma "Mé oblíbené výrobky měsíce října". To znamená seznámit vás se všemi výrobky, které jsem za ten měsíc objevila, znovu-objevila nebo je používala nejčastěji. Pokud na to nebudu zapomínat, ráda bych takový článek dělala každý první týden v měsíci za měsíc předchozí - tedy pokud se vám bude líbit. 

A zde tedy jsou - Top 5 mých říjnových výrobků:

1) AVON NATURALS - 2 v 1 čistící gel a tonikum
- samostatná recenze zde

- v říjnu jsem ho používala na čištění obličeje každý večer a rozhodně ho budu používat dále, je velmi jemný a přitom dostatečně účinný, pleť je krásně vyčištěná, tonizovaná. Vůně je jemná a osvěžující, balení dostatečně velké na to, aby vám vydrželo cca čtvrt roku (zatím jen odhad, sama jsem ho nevypotřebovala).

2) CATRICE SKIN FINISH - Kompaktní pudr odstín 030 Honey Beige
- samostatná recenze zde

- je praktický do kabelky, nedrobí se, na pleti působí velmi přirozeně a vydrží teméř celý den bez nutných úprav.

3) ESSENCE - gelové oční linky
- samostatná recenze zde

- tyto linky jsem používala téměř denně pro líčení do práce - jen přirozený odstín na celé horní víčko, tmavší do záhybu pro vytvoření stínu a černá tenká linka podél horních řas. Rychlé, jednoduché a velmi efektní :) Navíc se díky každodenní aplikaci naučíte pracovat se štetcem a vytvoříte si tak čím dál perfektnější linky.

4) RYOR - čistící dvoufázová emulze
- samostatná recenze zde

- ze začátku jsem z této emulze nebyla dvakrát nadšená jako ostatní bloggeři, jelikož díky olejové části zanechává lehce mastný film na pokožce. Nelíbilo se mi to z toho důvodu, že sama mám mastnější čelo a nechtěla jsem ještě dodávat další mastnou vrstvu do pleti. Časem jsem ale přišla na to, že tento odličovač je nepřekonatelný na odličování očí - stačí jen nanést na vatový kosmetický tamponek, nechat chviličku na oku a poté lehounce přejet přes oko a všechen make-up je dole. Je to jediný výrobek v mé sbírce, který mi odlíčí gelové linky bez jakýchkoliv problémů, takže si svoji pověst určitě zaslouží a já si ho musím koupit znovu - jak vidíte na fotce, fotila jsem už jen prázdný obal :)

5) NYX THE RUNWAY COLLECTION - 06 Romance
- samostatná recenze zde

- paletka obsahující 10 přírodních odstínů, většina z nich je matná, některé lehce třpytivé. Sytost odstínů není zrovna největší, ale pro denní líčení, které má být velmi nenápadné, je to perfektní. Pokud použijete podkladovou bázi pod oční stíny, vydrží na místě celý den, bez báze je večer stín slitý ve vráskách.


1 komentář :

  1. Souhlasím s gelovými linkami Essence, jsou super. A ten odličovač od Ryoru si budu muset už konečně pořídit!

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)