2. listopadu 2012

Wishlist Vánoce 2012

Dobré podzimní ráno!
Máme listopad a jelikož se Vánoce nezadržitelně blíží, vytvořila jsem si svůj osobní wishlist zaměřený na kosmetiku. Důvodem nebylo nějaké vychloubání nebo snaha o paniku před Vánocemi, ale přišla jsem na to, že tyto wishlisty jsou nejlepší pro moji rodinu a přátele - díky tomu ví, co bych si přála a trefí se tak do vkusu :)
A jaké že jsou tedy má momentální přání?



INGLOT
- O této značce kosmetiky jsem se dozvěděla díky sledování videí z YT MissChevious :) Hrozně se mi líbí jejich Freedom system, kdy si můžete zakoupit prázdnou paletku (různé velikosti) a poté naplnit si ji jednotlivými odstíny z výběru přes 150 odstínů dle vlastního výběru - a to je dle mého názoru naprosto perfektní.
Ceny jsou trochu vyšší než u kosmetiky, kterou si kupuji obvykle, dle amerických cen (Inglot bohužel oficiálně přes internet neprodává do ČR) paleta 5ti stínů stojí 11 dolarů a jednotlivé odstíny poté 6 dolarů, což dělá cca 209 Kč za paletu a 114 Kč za jeden stín = 779 Kč za paletu 5ti stínů (kurz 19 USD).
Kosmetika se dá ale zakoupit v Praze-Chodově, takže pražandy máte štěstí, my z Vysočiny zase ostrouháme :)) Také jsem našla stránku Inglot cz na Facebooku, ale ještě jsem úplně nepřišla na to, jak to tam funguje, takže až to rozluštím, dám vědět :)

Odstíny, které bych si vybrala do mé palety (na základě fotek na webu) by byly: 373, 329, 384, 428 a 467
oficiální web firmy: http://inglotcosmetics.com

NYX
- Pro mě a jistě i pro vás žádná novinka, NYX kosmetiku mám moc ráda a díky dobrým cenám je dostupná každému. Objednávám si čas od času poměrně pravidelně a tyto palety deseti stínů jsem si moc oblíbila. Proto si přeji další dvě, tentokrát jednu do fialových odstínů a jednu spíše neutrální - těch není nikdy dost.
Cena za paletu se pohybuje kolem 250 Kč, záleží, kde nakupujete. Vzhledem k tomu, že ani NYX na svých oficiálních stránkách do ČR nezasílá, musíme se spolehnout na místní malé e-shopy, dají se zakoupit jejich produkty na Mimibazaru a nebo já nakupuji u své již dlouhodobě oblíbené prodejkyně 1000ideas z Aukra.
oficiální web firmy: http://www.nyxcosmetics.com

REAL TECHNIQUES
- Firma zaměřená vyloženě jen na kosmetické štětce, jejíchž tvářemi jsou mé oblíbené sestry Sam a Nic Chapmanovi, nebo-li pixiwoo na Youtube. Tyto dva štětce - tedy stippling brush na nanášení podkladového krému a blush brush na tvářenku - se na mém seznamu drží už dlouho, bohužel vzhledem k vyšší ceně jsem si ještě nemohla dovolit ani jeden z nich. Moc jsem zatím neprobádávala český trh, ale mám pocit, že zakoupit si štětce do ČR nebude taková legrace, takže zatím je to stále takový nedosažitelný sen :)
Cena stippling štětce je 10 dolarů a cena blush štětce 9 dolarů, což je cca 190,- a 171,-. To není tak šílená částka, ale dostupnost je věc druhá.
oficiální web firmy: http://realtechniques.com

SLEEK
- Sleek se u nás těší poměrně dobré pověsti, já mám od nich paletu, kterou jsem loni dostala od kamarádek z práce a jsem moc spokojená, proto jsem si vybrala další dvě - jednu perfektně barevnou a jednu přírodnější.
Sleek se u nás prodává na různých e-shopech, já osobně jsem nakupovala na http://www.bestmakeup.cz, tento e-shop mi přišel nejlepší a nejlépe zásobený, navíc s nimi mám již dobrou zkušenost :)
Cena palety je 290Kč.
oficiální web firmy: http://www.sleekmakeup.com/

SIGMA
- Poslední firma je asi nejdražší, zaměřená sice nejenom na štětce, ale díky nic je asi nejznámější a jestli si to nepletu s ničím jiným, dělají levnější kopie MAC štětců (alespoň se o tom jednou někdo někde zmiňoval, možná jenom kecám :)). Nicméně stále jsou to ceny poměrně vysoké, tedy alespoň na mě, takže sice bych si ty štětce moc přála, ale asi si je budu moci dovolit maximálně po jednom :)
Ceny jsou totiž následující - za E35 11 dolarů, F25 22 dolarů a F80 16 dolarů, co dělá při kurzu 19 Kč/USD - 209 Kč, 418 Kč a 304 Kč, což už není úplně malá částka za jeden štětec. Co je od nich ale sympatické je fakt, že dodávají své zboží z oficiálního webu do celého světa, což je pro mě osobně velké plus :)
oficiální web firmy: http://www.sigmabeauty.com

A co vy, už máte nějaký seznam přání na Vánoce? Nebo si nikdy nic takového nesepisujete a necháte se prostě jen překvapit? :)

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)