15. února 2013

DIY Inspirace č. 1 - Hrnečky na kávu / čaj

Krásné ráno!
Letos jsem si dala malé novoroční předsevzetí víc se věnovat tzv. DIY (udělej si sám) projektům. Mám tak v počítači uložené poměrně velké množství obrázků různých DIY věcí a rozhodla jsem se podělit se o ně s vámi. Jelikož jsem tomu chtěla dát trochu formu, bude to seriál a vždy se zaměřím na určité téma. Dnes jsem si vybrala snad nejjednodušší DIY a přitom krásné - malované hrnečky :)



Fotografie jsou sesbírané různě po internetu, ne každý odkaz si pamatuji, ale minimálně se pokusím ke každé fotce něco napsat :)

Pro všechny tyto projekty platí stejná pravidla i pomůcky:
- hodně fantazie :)
- speciální barvy na keramiku nebo fix na keramiku
- hrneček z jakéhokoliv obchodu
- barvy se musí vypálit v troubě - délka pobytu v troubě i teplota by měla být uvedena na balení barev (až je sama koupím napíšu vám přesný návod i s teplotou)
  1. horizont velkoměsta - perfektní pro velké šálky na čaj i ranní dávku kávy :)
  2. jednoduchý bílý talířek můžete upravit do neuvěřitelného fešáka
  3. "klasický" knírek - tvar, který se těší velké popularitě na blozích z celého světa
  4. až dětsky roztomilý medvídek
  5. perfektní pro ranní povzbuzení - "ahoj úžasný/úžasná" & "ahoj krásko/krasavče"
  6. pro pár - Lady a Pan
  7. za pomocí speciálního spreje s vrstvou černé barvy vhodnou pro psaní křídou (jako klasická tabule) vytvoříte každý den jiný hrnek
  8. opět něco pro páry - "On miluje silnou kávu" & "Ona miluje zelený čaj"
  9. zamilované čajové hrnečky
  10. sice to není na hrnečku, ale nápad se mi moc líbí - "Snění s otevřenýma očima - Prosím vyčkejte"
Líbil se vám tento článek? Rádi byste viděli více nápadů na DIY z celého světa? Napište do komentářů, na jaké téma byste se chtěli kouknout příště ;)

2 komentáře :

  1. Jsou všechny moc krásný, ale ty zamilované se mi líbí asi nejvíc...

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)