18. února 2013

Tužka na rty Lip Impact Crayon - Oriflame

Krásné ráno!
Dnes jsem si pro vás přichystala recenzi na úplnou novinku od Oriflame, je to tužka na rty Lip Impact Crayon. Nejedná se jen o klasickou konturovací tužku, ale mnohem tlustší a funguje na podobné bázi jako tužka od Clinique. Můžete ji použít jen jako konturovací a nebo místo rtěnky. Objednala jsem si odstín Striking Rose a co na ni říkám? Dozvíte se po rozkliknutí pod fotkou :)
Co píše výrobce:  Hladká textura klouže po rtech a zajišťuje skutečně intenzivní odstín jedním tahem. Super pohodlná, hedvábná a zvláčňující receptura pomáhá chránit rty před vysoušením. Tužka s vysokým krytím a středním leskem zůstane dlouho bezvadná bez rozpíjení.

Obsah: 3,9 g
Cena: 199,- (momentálně za zvýhodněnou cenu 119,-)
Kde ji koupíte: u každého Kosmetického poradce Oriflame
Moje hodnocení v bodech:

 - plastový obal, který možná může způsobovat problémy při budoucím ořezávání, ještě jsem to nezkoušela
- šest odstínů v nabídce od růžové po hnědou
- odstín je velmi sytý, to může někoho zaskočit, nejedná se o obarvený balzám, buďte připraveni na opravdu velmi pigmentované odstíny
- tužku jsem na rtech prvních pár sekund cítila trochu jako navoněnou voskovku - není nepříjemná a na rtech není nijak cítit, ale byl to takový pocit hned po nanesení
- doporučuji pod tužku nanést balzám na rty - docela dost rty vysušuje (min. teď přes zimu určitě)
- nemusíte používat konturovací tužku, krásně a jednoduše se nanáší, je měkká a krémová
- vydrží velice dlouho (měla jsem ji bez opravování 12 hodin a pořád byla velmi výrazná)
- vydrží jídlo i pití bez větších problémů (ozkoušeno - 2x svačina, 1x oběd a nespočetněkrát pití :))
- suma sumárum - pokud máte rádi výrazné rty bez toho, aby se vám během dne rozpíjela rtěnka nebo jste museli rty opravovat, rozhodně bych do tužky šla. Nekupujte si ji v případě, že neholdujete výrazným barvám :)



Foto po 12 hodinách nošení bez jakýchkoliv oprav / ráno jsem tužku použila jen na horní ret a obtiskla na spodní aby tužka nebyla tak výrazná:

3 komentáře :

  1. super! váhala som, ale pôjdem do toho a kúpim si aj ja jednu. pozitívna recenzia potešila :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá suprově!Líbila se mi už v katalogu!

    OdpovědětVymazat
  3. Vůbec mi nedošlo, že jsem ji nevyfotila na rtech :) Ještě (snad během dneška) sem fotku dodám :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)