25. února 2013

První pokusy s efektovým voskem

Krásné ráno!
Dnes vás trochu vyděsím, chtěla jsem se s vámi podělit o pár fotografií mého nejnovějšího pokusu - pořídila jsem si efektový vosk na vytváření různých plastických efektů na pleť i tělo a můj manžel mi seděl modelem :) Halloween se u nás neslaví a tak není úplně příležitost něco takového vyzkoušet, tak jsem využila jedné volné soboty a tohle je výsledek. Kdybyste měly zájem, mohu udělat malý tutorial, jak na takovou příšernou ránu ;)



Ještě to není úplně dokonalé, zvlášť to, že si nenechal manžel nanést na celý obličej make-up, aby rána víc zanikla, ale na první pokus docela dobré, ne? :)

1 komentář :

  1. Jáí jak jsem byla jednou na bambriádě tak tam dělali různé takové ráhy z těsta,dávali na to červenou barvu apod. a já jsem to měla na ruce i se střepem a měla jsem to takové hodně napuchlé a vypadalo to fakt jako pravé.I brácha,který tam nebyl si myslel že je to pravé když jsem mu to ukázala...

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)