22. února 2013

Oblíbené výrobky leden / únor 2013

Krásné ráno!
Předem se omlouvám, že je to za leden a únor dohromady, když únor ještě neskončil, ale původně jsem si fotky nachystala na lednové oblíbené výrobky a zapomněla je v počítači :) Ale vzhledem k tomu, že během února jsem na žádné vyloženě favority nenarazila, článek vlastně odráží skutečnou situaci :)

Kdo nezná tyto články na téma Oblíbené výrobky xxx - jedná se o minirecenze na výrobky, které zaujaly během určitého období - nejčastěji měsíc. Tyto recenze mohou sloužit jako pomůcka při rozhodování čtenářů o koupi těchto výrobků. Doufám, že vám moje oblíbené budou k užitku :)


1. Nivea - Odličovací mléko voděodolného make-upu

Tento výrobek byl původně velmi výhodně vybraný náhradník mého dvousložkového odličovače od Ryor, ale naprosto si mě získal svoji perfektní funkčností - bez problémů odličuje i takové "potvory" jako jsou gelové oční linky bez sebemenšího problému či nutnosti nějakého drhnutí :)

 2. Oriflame - Matující sérum Optimals 

Používám ho každé ráno vždy, když nemám náladu na make-up a chci jen zakrýt nedostatky korektorem. Díky pravidelnému používání se mi pleť tolik neleskne a je dostatečně vláčná. Můžu doporučit pro mastnou pleť, pokud vydržíte používat ho delší dobu, uvidíte výsledky ;)

3. Catrice - oční stíny Made to Stay - odstín 040

Láska ke Catrice stále trvá, nejenom díky jejich velké škále odstínů laků, ale i díky tomuto kelímku s krémovými očními stíny. Tento odstín je velmi přirozený, obsahuje spoustu třpytivých částeček, které rozjasní oko bez toho, aby líčení vypadalo "levně" a uměle. Po krátké době zaschne a drží - nerozmaže se ani nestéká do vrásek. Používám ho denně spolu s gelovými očními linkami a vypadá úžasně celý den :)

4. NYX - Korektor - odstín 03

Tento korektor používám denně k zakrytí nedostatků - není všemocný, takže hluboké kruhy pod očima nezmizí úplně, ale pro menší nedostatky bohatě postačí. Vydrží vám dlouho a nejlepší je nanášet ho štětcem s umělými vlákny a poté poupravit prsty pro nejpřirozenější vzhled. Vydrží po zafixování pudrem bez problémů celý den.

5. Freeman - Tělový peeling - gránátové jablko

Tento levný tělový peeling seženete téměř v každé drogerii, já jsem ho kupovala v Kauflandu, ale dá se zakoupit i v dm drogeriích nebo v Rossmann (záleží jak kde je prodejna zásobovaná, ale opravdu jsem ho viděla v obou). Tento peeling používám cca jednou za 14 dní a musím říct, že nejenom krásně voní (a zanechává pokožku provoněnou poměrně dlouho dobu), ale funguje jak má, tzn. vaše pokožka bude prokrvená a zbavená odumřených částí. Měla jsem i jinou vůni - Guava - a ta nebyla tak hezky voňavá, ačkoliv svoji práci jako peeling udělal také - záleží na preferencích :)

6. Oriflame - Jemný pleťový peeling Swedish Spa

Mám ráda celou řadu Swedish Spa pro jejich krásnou vůni i hydrataci, ale tento peeling jsem si oblíbila zvlášť teď za leden a únor, kdy jsem si ho cca jednou za týden vzala do sprchy a pořádně zbavila pleť odumřelých buněk. Některé pleťové peelingy jsou celkem dost agresivní, takže jednoduše můžete svoji pleť poškrábat a podráždit ji, ale tento peeling je velmi jemný a přitom svoji práci udělá. Po opláchnutí vodou je pleť na omak velmi jemná a rozzářená.

A co vaše oblíbené výrobky za leden a únor 2013? Máte nějaké? Ráda si přečtu o vašich oblíbencích a zkusím něco nového :)

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)