31. května 2013

Druhý balíček z Moješminky.cz - Amie, Barry M, Color club, Real technique

Krásné poslední květnové ráno!
Dnes jsem si pro vás připravila malé shrnutí mé poslední objednávky z obchodu Moješminky.cz, který se rychle dostal mezi mé oblíbené e-shopy s kosmetikou. Díky nim si můžu kupovat štětce Real Technique a neřešit zásilky ze zahraničí a navíc se dostanu ke značkám kosmetiky, které jsem ještě nevyzkoušela. Tak se pojďme podívat, co všechno jsem si zakoupila a vyzkoušela:




Nejdříve pár fotografií balíčku jako takového - zboží přišlo v bublinkové obálce, lak na nehty by ještě navíc zabalen v bublinkové fólii tak, aby se cestou nerozbil.


V balíčku mimo mých objednaných věcí byl i malý papírový sáček se vzorky pigmentů a tentokrát i rtěnek s osobním přáním fajn dne :)

A teď už k jednotlivých výrobkům:

BARRY M Lesk na rty č. 12 (Strawberry Milkshake)


Lesky na rty moc nepoužívám, dávám přednost rtěnkám, ale tento odstín byl mnohokrát vychvalován mými oblíbenými make-up guru na Youtube a tak jsem ho zkusila (prostě jsem se nechala zblbnout :D). Jedná se o velmi nenápadný odstín, který dodá rtům jen velmi malinký nádech růžové, žádná divočina, o to více se hodí na každodenní použití. Aplikátor je klasický pěnový, takže se nemusíte bát žádných inovací jako jsou třeba lesky od Essence, se kterými upřímně ještě pořád bojuji, a to už je mám dost dlouho doma :)



Lesk krásně voní, opravdu jako jahodovo-mléčný koktejl, nelepí a výdrž je taková průměrná, není nijak speciálně odolný.

Lesk stojí 159,- a můžete ho zakoupit online, např. v moješminky.cz jako já ;)



Mini lak Color club, odstín She's soooo Glam


I když jsem se původně nechala zblbnout monitorem a myslela si, že si objednávám pastelově fialkovou, tato pastelově růžová je stejně sympatická, jako by byla ta fialová. Zvolila jsem verzi mini, což znamená 7 ml laku, ale na webu si můžete objednat klasickou velikost za 129,- v bohaté škále barev.
Odstín je bohatý, stačí jedna vrstva pro kompletní pokrytí nehtu a nikde nic neprosvítá. Štěteček je tenčí, což je fajn v případě takových malých nehtů, jako mám já :) Lak zasychá velmi rychle a vydrží s nadlakem klasicky cca 4 až 5 dní. 

Cena za 7 ml je 69 Kč, za klasické balení 15 ml 129,-





Real Technique Expert Face Brush 



Štětce Real Technique jsem si zamilovala už po prvních ozkoušení a vlastně to byl hlavní důvod tohoto nákupu. Opět zafungovaly make-up guru z Youtube a já se nechala přemluvit těmi nejpovolanějšími - rovnou "matkou" těchto štětců, Sam Chapman alias jedna ze sester pixiwoo na Youtube :)

Nikdy bych neřekla, že rozdíl mezi jednotlivými štětci bude tak markantní - tento štětec teď používám opravdu denně, jelikož make-up se s ním nanáší krásně rovnoměrně, zanechá pleť přirozenou a pěkně sjednocenou, také mi přišlo, že make-up déle vydržel na místě. Opravdu nemám tomu štětci co vytknout ;)

Cena je 379,- na moješminky.cz, jinde ho zatím u nás asi neseženete.


Amie Morning Clear - čistící krém


Tento čistící krém jsem si vzala vyloženě ze zvědavosti - značku amie absolutně neznám a líbil se mi popis výrobku i jeho složení - výtažky z pomerančového květu, černého bezu, hlohu a malin mě přesvědčil. A musím říct, že kdybych mohla, plácám si to na obličej od ráno do večera :) Krém je jakoby našlehaný, takže hrozně lehký a dobře se nanáší na pleť - používám ho ráno a někdy i večer, na navlhčenou pleť nanesu a lehce promasíruji celý obličej a poté vlažnou vodou opláchnu. Pleť je ihned jemňoučká a připravena na nanesení krému. Výrobek neuvěřitelně krásně voní, ale není to taková ta umělá pronikavá vůně, nýbrž velmi příjemná ovocná, kde převažuje pomeranč a maliny. Já mám navíc vždy dobrý pocit, protože neobsahuje parabeny, mýdlo a není testovaný na zvířatech - a na to já slyším :)

Cena za 150 ml je 149,-


Máte radši, když dělám recenze více výrobků dohromady nebo preferujete jeden samostatný? :)

4 komentáře :

  1. mne vyhovujú aj hromadné recenzie :) veď kto by čítal litánie k jednému lesku, že?

    OdpovědětVymazat
  2. Super balíček zajímavých výrobků :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Značku BarryM jsem vzdycky chtela vyzkouset, tak diky ze si mi dala typ kde ji sehnat:) jinak musim nesouhlasit s temi stetci, daji se sehnat i jinde, maji uz svuj oficialni eshop, a u me zrovna probiha soutez o core collection, budu rada kdyz se zapojis:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu? Tak to se omlouvám za mystifikaci, měla jsem za to, že ještě pořád nejsou tak lehce k dostání :)

      Vymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)