27. května 2013

Můj make-up koutek aneb kde skladuji líčení a kosmetiku

Krásné ráno!
Už jsem podobný článek kdysi dělala, když jsem ukazovala jakým způsobem skladuji svůj make-up a kde se doma líčím atd... Vzhledem k tomu, že konečně jsem si v našem malém bytě vydobila koutek jenom pro sebe, napadlo mě udělat tento článek znovu a aktualizovaný. Snad se vám bude líbit a třeba nachytáte i nějakou tu inspiraci :)


V minulosti jsem svoji kosmetiku několikrát přemisťovala - nejdříve byla v koupelně, jelikož tam jsem se po ránu malovala, pak jsem zjistila, že vlhké prostředí kosmetice nesvědčí (navíc naše koupelna je uvnitř bytu a nemám tak kromě umělého osvětlení jinou možnost světla) a tak jsem si všechno přestěhovala do obývacího pokoje (máme byt 1+1, takže nemám moc možností :))

Stejně tak i skladovací místo jako takové se dost změnilo - díky tomuto blogu, zájmu o líčení a členství v Oriflame se mi podařilo nashromáždit mnohem více kosmetiky, než tomu bylo dříve - tradiční kosmetické taštičce už dávno odzvonilo, zakoupila jsem si kosmetický kufřík, který používají i kadeřnice... a ten se plnil a plnil, takže jsem si vymyslela skříňku s košíky, kam se vydá všechno a ještě mám spoustu rezervního místa pro růst :) 

Štětce skladuji ve vázách a skleničkách s pískem, ty nejoblíbenější (momentálně štětce od Real Technique) mám rovnou na skříňce a po ruce. Dokonce i laky na nehty se mi už konečně vydají na stejné místo jako zbytek kosmetiky, takže mám opravdu všechno na jednom místě.

A teď už komentář jednotlivých částí mého kosmetického koutku:


  • Na skříňce mám vázu s umělými květinami, které budu nahrazovat květinami živými (jakmile nějaké budu mít). Nejsou nijak neobvyklé, zakoupené cca za 100,- u místních trhovců :) Váza je od mámy jako součást výbavy do našeho bytu - broušené sklo.
  • Kosmetické zrcadlo, které zakoupíte kdekoliv v obchodě (teď jsem je viděla i v IKEA za nějakých 69,-), já mám to moje z akce v Penny marketu :) Na zrcadle visí žabička s magnetickýma nožkama, dárek za charitativní příspěvek na vodicí psy.
  • Dvě krabičky na nezbytnosti z IKEA (v sadě jsou tři krabičky, jednu jsem použila jako pořadač na rtěnky) - já v nich mám různé nezařazené masky na obličej, pudr na nohy, gely na akné a oční krém :)
  • Vlastnoručně vytvořené stojánky na štětce z obyčejné kartonové roury (návod jak na ně můžete brzy očekávat ;)) a v nich štětce, které používám denně - momentálně tam mám tři štětce od Real Technique.
  • Vzadu vykukuje růžová krabička z dubnového Ladyboxu, ještě jsem pro ni nevymyslela účel, ale rozhodně ji nebudu vyhazovat.
  • A v neposlední řadě fotka moji mamky a mě, když mi bylo 10 měsíců v rámečku IKEA :)


A nyní vás nechám nakouknout do jednotlivých košíků :) Košíky jsou zakoupené v obchodě Jysk za 149,- ty tři menší a 199,- ty dva velké. Skříňka je dělaná ručně manželem podle velikosti košíků - není to nic složitého, měli jsme ji hotovou za jedno odpoledne včetně nástřiku černou barvou ;)
První malý košík obsahuje všechno na oči - řasenky, linky, tužky na oči, oční stíny i pigmenty

Druhý malý košík obsahuje vše na rty - lesky na rty, řasenky v malé krabičce otočené vzhůru pro rychlejší identifikaci, vzorečky rtěnek, tužky na oči a balzámy.

Třetí malý košík obsahuje vše na tvář - od podkladových krémů, přes tvářenky, pudry až po korektory

První velká krabička obsahuje palety a všechno ostatní, co se jinak nevydalo - aplikátory, kleštičky na řasy, umělé řasy, pinzety, vzorky atd.

A poslední krabice obsahuje všechny moje laky na nehty. Dříve jsem je skladovala ve dvou těchto plastových krabičkách, nyní mám všechny barevné dole v krabičce a báze pod nehty, top coaty, šablonky a různé doplňky v menší krabičce položené na lacích. Nápad s tečkou odstínu laku mě napadl tehdy, když jsem začala ztrácet přehled o odstínech - takhle se podívám seshora a hned vidím, jaký odstín kde stojí :)
Ještě jednou celkový pohled na kosmetický koutek:

A jedna bonusová se všetečným kocourem, který byl z nové skříňky stejně nadšený, jako já :)



A jak skladujete svoji kosmetiku vy? :)

7 komentářů :

  1. jé, to vypadá dobře :). Líbí se mi, že je to originální, všude poslední dobou vídám takový ty průhledný plastový přihrádky....
    Jinak jestli se chceš podívat, tak nedávno jsem o skladování dělala článek, sice to ještě není hotové, ale koukni se jestli chceš :) http://sweetlittlesuzie.blogspot.cz/2013/04/skladovani-kosmetiky.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, pochvalu vyřídím i muži, který dělal "černou práci", já si to jen namyslela :) Přesně jak píšeš - všude jsou ty plastové a mě se to moc nelíbí, musela jsem ted použít vlastní hlavu a mužovi ruce :D

      Vymazat
  2. taky bych to chtěla mít takhle na jednom místě.. resp. to víceméně na jednom místě mám, ale jsou to různě naskládané krabičky od boxů nebo i jiné.. a nevypadá to tak hezky jako to tvoje uspořádání:) bohužel ale ve svém malém pokojíku bych nenašla tolik místa na takové přihrádky..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci ono to tak veliké není, třeba bys ji do pokoje taky vydala - ta skříňka je cca 60 na šířku a 50 na výšku, hluboká je cca 40 cm - my máme právě taky jenom jeden pokoj v tom našem malém bytě a tak jsem potřebovala něco menšího :)

      Vymazat
  3. Moc hezký :), vidím že tvůj kocour je stejný nadšenec pro kosmetiku jako můj :-P :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, vždycky u líčení sedí jak přibitý a pokud možno mi věci rovnou ze stolu i krade - a ožužlávání štětců je jeho největší vášní :D

      Vymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)