14. června 2013

Multi regenerační krém - Swisso Logical

Krásné ráno!
Dnes jsem si pro vás přichystala recenzi na multi regenerační krém značky Swisso Logical, jehož cestovní balení bylo součástí  dubnového Ladyboxu. Recenzi uvádím až teď v červnu, protože jsem nejdříve chtěla krém chvíli používat, abych mohla vůbec zjistit nějaké účinky.

Swisso Logical - Multi-regenerating cream



Výrobce uvádí: Bohatá textura pro intenzivní revitalizační a regenerační ošetření. Bambucké máslo a jojobový olej vyživují a hydratují, zatímco výtažek z echinacey zvyšuje obranný mechanismus vaši pleti. Squalen vytváří na pokožce ochranný film, zabraňuje vysoušení, a UV-A a UV-B filtry chrání před škodlivými ultrafialovými paprsky a volnými radikály. Vhodné pro všechny typy pleti.


Obsah: 50 ml ( u nás jen 30 ml)
Cena: £31.00 (cca 950Kč při kurzu 30,7)
Kde ho zakoupíte: Našla jsem ho v e-shopu Zdravíme.cz (960Kč / 30 ml) a Otto Blanc Gentleman (960Kč / 30 ml)

Hodnocení:
- Já měla k dispozici cestovní balení výrobku (5 ml), které bylo součástí dubnového Ladyboxu - balení mi při denním používání vydrželo cca 2 týdny.
- Krém je hustý, ale přitom lehký, na pleti se velmi rychle vstřebá a nezanechává žádný film.
- Je jemně parfémovaný, nejedná se o žádný nepříjemný umělý pach, ale velmi jemnou vůni - mě osobně navoněné výrobky nevadí.
- Krému není potřeba moc, stačí jen tři malé kapky (čelo a obě tváře) a ty bohatě vystačí na celý obličej.
- Po použití byla pleť vyhlazená, jemná a vláčná, dokonce se mi rychleji zahojily drobné pupínky.
- Na obalu je doporučeno krém používat na noc, což jsem také dělala, rozhodně ho doporučuji použít opravdu večer, pak má pleť přes noc čas všechny ty dobré částečky vstřebat a regenerovat ;)

Závěrem: Je poznat poměrně velký rozdíl mezi drahými krémy a krémy, které si kupuji normálně - vždy, když se mi do rukou dostanou alespoň vzorky či malá balení těchto drahých krémů jsem unešená :) Ano, 950 Kč za 50 ml krému je poměrně dost, ale i tento maličký 5 ml krémík mi za tu krátkou dobu pleť trochu vylepšil, takže bych řekla, že na tom něco bude :)



Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)