8. července 2013

DIY zlaté zdobení za pomocí konturek na sklo

Krásné ráno!
Dnes si odpočineme od recenzí na kosmetiku a zase si něco vylepšíme :) Za pomocí konturek na sklo, které se dají koupit v každých výtvarných potřebách a dokonce i v obchodech jako je Bauhaus, HausSpezi a Hornbach, můžete vylepšit nejen skleničky na krásné svícny na čajové svíčky, ale také plastové nádobky jako jsem to udělala já. Vylepšila jsem si tak kelímek z IKEA na zubní kartáčky.

Konturky se prodávají hned v několika odstínech - černá, bílá, stříbrná i zlatá, takže si můžete nakoupit odstín podle použité věci, kterou chcete ozdobit. Já mám černý kelímek, takže jsem si koupila zlatou konturku.

Co budete potřebovat?
  • konturku na sklo (zakoupíte v každých výtvarných či domácích potřebách)
  • papír, tužku a nůžky, pokud budete chtít použít šablonu
  • jakoukoliv věc na ozdobení :)
Jak na to:

Obyčejný plastový kelímek na zubní kartáčky a pastu, IKEA za cca 39 Kč.

 Můžete samozřejmě malovat na kelímek od ruky, pokud se rozhodnete pro opakující se vzor, na který si netroufnete od ruky, můžete si vytvořit jednoduše za pomocí papíru, nůžek a oboustranné lepicí pásky šablonky.

Kolem papírových šablonek namalujte linku a nechte zaschnout. Zlatá konturka svoji zlatou barvu získá teprve po zaschnutí, tak se neděste ;)

Já jsem od ruky ještě ozdobila i vrchní část kelímku podle obrázku z internetu.

A takto už vypadá kelímek hotový...

... a tady na své místě v koupelně :)

Neomezujte se a ozdobte si za pomocí konturek na sklo cokoliv - ode mě zde na blogu uvidíte určitě více dekorativních prvků našeho budoucího domu vylepšených právě touto metodou, jelikož je to rychlé, levné a krásné :)

1 komentář :

Děkuji všem za vaše komentáře! :)