19. července 2013

Mé nové přírůstky do Avon rodinky - 6 různých odstínů Avon nailwear pro + a Avon Speed Dry 30

Krásné ráno!
Sešlo se mi doma rovných 6 odstínů Avon laků - z řady nailwear pro + a Speed Dry. A nebyla bych to já, kdybych se nepodělila o fotky odstínů a pár bodů k vlastnostem :)
zleva: Make My Day; Blue Water Lilies
zleva: Divine Lime, Madarine Magic, Pronto Purple; Turquoise Pop
Obsah: 12 ml
Cena: 149 Kč
Odstíny: Make My Day; Blue Water Lilies;  Divine Lime; Mandarine Magic (Avon nailwear pro)
Pronto Purple; Turquoise Pop (Avon Speed Dry 30)


Hodnocení v bodech:
- Laky z Avonu začínám mít opravdu ráda - jsou tekutější, štěteček je tenčí než od Catrice laků, takže se s ním pracuje lépe, ale není tak maličký jako u některých Oriflame laků, kdy musíte dělat spoustu tahů, abyste pokryly celý nehet.
- Laky řady Speed Dry 30 opravdu schnou rychleji, než ty klasické.
- Avon přichází snad v každém katalogu s novými odstíny, což mě moc baví, ráda experimentuji a tak ocením i bláznivější odstíny jako je dnešní Divine Lime :)
- Jediné, co mi trochu vadí je poměrně vysoká cena vzhledem k tomu, že se nejedná o žádné extra kvalitní laky, které by byly o třídu lepší než třeba Catrice. Takže jako vždy nakupuji v akcích, kdy mi jeden lak vychází např. na 59 Kč nebo dokonce na 49 Kč :)

Blue Water Lilies

Make My Day
(omlouvám se za nepříliš odpovídající odstín - barva odpovídá ostatním fotkám tohoto odstínu)

Divine Lime

Mandarine Magic

Pronto Purple
(bylo nemožné vyfotit odstín zblízka bez rozmazání, omlouvám se za to, tato fotka je nejlepší)

Turquoise Pop


1 komentář :

  1. AHOJ, pěkný článek. Mám otázku. BÚdělala bys prosím teda líčených zelených (ne čistě zelenýchú očí? děkuju

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)