15. července 2013

Avon Advance Technique - Marocký arganový olej

Krásné pondělní  ráno!
Jsem zpět z dovolené a připravila jsem si pro vás recenzi na marocký arganový olej na vlasy, který jsem si objednala z Avonu, abych zkusila přípravek na vlasy, který si všichni tak hrozně pochvalují - o arganovém oleji jsem už četla a viděla mnoho recenzí, ten z Avonu jsem vybrala jednoduše kvůli snížené ceně a lehké dostupnosti :)
Obsah: 30 ml
Cena: 99 Kč
Kde ho koupíte: u každé Avon Lady


Hodnocení v bodech:
- Balení se může zdát malé, ale vzhledem k tomu, že potřebujete cca dvě kapky na celé vlasy, vydrží vám olej hrozně dlouho :)
- Olej pěkně voní, vůně se přenáší i na vlasy po nanesení a vydrží.
- Olej jsem nanášela přesně podle návodu - do ještě mokrých vlasů jen vysušených ručníkem jsem nanesla kapku až dvě oleje. Ne přímo, ale olej jsem nanesla do dlaní, ty promnula a rovnoměrně nanesla na celé vlasy - vyhněte se kořínkům.
- Olej vlasům dodává lesk a sílu, opravdu je to znát i po pár použití, vlasy jsou viditelně jemnější a lesklejší, pokud to nepřeženete s množstvím (opravdu stačí ty dvě kapky na celou délku vlasů dokonce i v případě, že je máte dlouhé a husté jako já - tj. do půl zad).



3 komentáře :

  1. Taky ho používám je dobrý, ale musím ho nanést víc než dvě kapky mám stejný typ vlasů jako ty a ty dvě mi vůbec nestačí:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,nechceš se přihlásit do mojí Fotografické soutěže?
    Jednou z cen je i výrobek z FIMA!
    jana-janishka.blog.cz/1307/fotograficka-soutez-prihlasky

    OdpovědětVymazat
  3. Když čtu to složení, dělá se mi zle. Tohle s pravým arganovým olejem nemá vůbec nic společného. Ano, arganový olej sice ve složení opravdu je, ale věřte tomu nebo ne, zbytek chemického složení výrobku všechny kladné vlastnosti oleje "zničí" . Pokud arganový olej, tak doporučuju nešetřit a koupit PRAVÝ... Má úplně jinou barvu, CENU a hlavně je to opravdu pouze 100% arganový olej, ne tahle směšná náhražka, která sice někomu může vyhovovat, protože složení se jen hemží silikony, které "umí" vlasy zacelit.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)