16. září 2013

My go-to make-up during summer / Mé denní líčení během léta

Krásné ráno!
Dnes bych se ráda s vámi podělila o mé nejčastěji používané výrobky během léta. Ačkoliv jsem to nazvala "mé denní líčení", můžete to také brát jako oblíbené výrobky pro měsíce červenec a srpen. :o)

Jak je vidět z úvodní fotky článku, během léta dávám přednost jednoduchému líčení v přirozených odstínech, občas s důrazem na rudé rty. Zbytek líčení zůstává jemné.

Seznam výrobků zobrazených na fotografii:
- Dermacol longlasting lipstick - odstín 07
- FamousX Brow Addict paleta na obočí
- Oriflame Very Me Extendalash řasenka
- Maybelline Color Tattoo 24 hrs - odstín 05
- Figs & Rouge balzám - Aloe & Mint
- Oriflame BB Cream - odstín Light

Postup líčení:
- Na celý obličej a krk za pomocí prstů nanesu BB krém
- Pokud potřebuji, zafixuji ho pudrem (momentálně používám pudr od Catrice)
- Zkoseným štětečkem upravím a doplním obočí s paletkou FamousX
- Na celé horní víčko nanesu za pomocí prsteníčku Color Tattoo 24 hrs
- Když chci zvýraznit horní linii řas za pomoci zkoseného štětce a černých očních stínů udělám tenkou linku kopírující linii horních řas
- Nanesu vrstvu řasenky Extendalash
- Pokud mám náladu na rudé rty, nanesu rtěnku Dermacol a pokud ne, nanesu prsty balzám od Figs & Rouge - Aloe & Mint dodá skvělý chladivý pocit a jako bonus chráněné hladké rty ;)

Celá tato "procedura" mi zabere asi 10 minut, takže je nenáročná nejen na schopnosti, ale i čas - troufnu si říct, že je to dobrá varianta i pro líčení do školy (samozřejmě ta varianta bez rtěnky ;))-

O některých výrobcích jste si už mohli přečíst v předchozích recenzích, přikládám také odkazy přímo k článkům, pokud jste nějaké zmeškali. Co se týče několika výrobků, které ještě svoji recenzi neměli, pokusím se vám je trochu přiblížit nyní.

Brow Addict - FamousX


Tato paletka pro obočí byla součástí červencového Ladybox. Před touto paletkou jsem používala tuto od Oriflame, která je o 100 Kč dražší a přesto mi tato vyhovuje o trochu víc.

Plná cena: 129,-
 - Paletka má velké zrcátko, což je velké plus, když porovnám paletku od Oriflame, ta je sice menší, ale zrcátko je tak maličké, že se tam sotva vidím :)
- Balení obsahuje tři odstíny - odstín pod oblouk obočí, pro zvýraznění nadočnicového oblouku; světlejší odstín na obočí; a tmavší odstín. Světlejší odstín je vhodný kromě blondýnek a světlejších typů i pro popelavé odstíny a světle hnědé, popř. pokud nechcete obočí zvýraznit moc, jen mu dodat trochu tvar.
- Důležitou částí balení je také fixační vosk, který udrží všechny neposlušné chloupky na místě.
- A v neposlední řadě také mini-štěteček a mini-pinzeta, která mně okouzlila :) Na svoji pidi velikost je dobrá nejen na úpravu obočí, ale také k odstranění nežádoucích chloupků kdekoliv na obličeji.
- Pigmentace odstínů je velmi dobrá, opět při porovnání s paletkou Oriflame je světlejší odstín mnohem sytější - u paletky Oriflame jsem používala kombinaci obou odstínů, kdežto v této paletce je tmavý odstín opravdu pro tmavé typy :)
- Paletku můžete zakoupit za 129,- na webu Ladybox.





Oriflame Very Me - Extendalash Mascara


Obsah: 8 ml
Cena: 129,- (momentálně ve slevě za 99,- do 23. 9.)

- Tato řasenka mě velmi mile překvapila, jelikož řada Very Me pořád ještě v očích mých i ostatních figuruje trochu jako levná varianta kosmetiky pro mladé.
- Prakticky se jedná o Very Me Fat Lash, jen s vylepšeným kartáčkem pro výraznější efekt. Řasenku Fat Lash mám mezi svými oblíbenkyněmi od Oriflame stále, navíc za výhodnou cenu mi přijde jako skvělá varianta a upřímně výsledek po nalíčení je mnohem výraznější, než u některých mnohem dražších řasenek od Oriflame.
- Kartáček díky rozděleným jednotlivým štětinkám má dodávat objem, délku i křivku, což mohu potvrdit, dokonce i bez natočení řas za pomocí kleštiček jsou řasy mnohem více zatočené, než při použití původní Fat Lash - za to dávám palec nahoru ;)
- Takže kombinace poměrně nízké ceny a dodržené slíbené účinnosti mohu doporučit.


Dermacol longlasting lipstick
odstín 07



Obsah: 4.8 g
Cena: 129,- (momentálně ve slevě za 99,-)
Odkaz na výrobce

- Tuto rtěnku jsem si zakoupila vlastně neplánovaně, když jsem se snažila sehnat opravdu pěknou rudou pro moji mamku. A jak vidíte, skončila i u mně v kosmetické taštičce :) 
- Líbí se mi systém otevírání na kliknutí - pro otevření musíte zmáčknout rtěnku zespodu, čímž by se snad mělo zabránit nechtěnému otevření v kabelce.
- Koupila jsem odstín 07, což je opravdu klasická rudá bez příměsi jakéhokoliv odstínu - mimochodem nevěřila bych, jak to bude těžké, sehnat klasickou tradiční červenou, měla jsem ruku celou pomalovanou různými testery snad tří značek a ani jedna nebyla na správná :)
- Rtěnka je pěkně krémová, dobře a bezproblémově se nanáší, tvar je ideální pro nanášení i přímo z tuby - samozřejmě můžete rtěnku nanášet i za pomocí štětečku.
- Pro dlouhotrvající efekt (ačkoliv rtěnka sama o sobě něco vydrží) nejdříve orámujte a vyplňte rty konturovací tužkou odpovídajícího odstínu, poté naneste první vrstvu rtěnky, mezi rty stiskněte kapesníček a naneste druhou vrstvu. Také můžete rtěnku lehce poprášit transparentním pudrem.
- Se značkou Dermacol upřímně nemám moc zkušeností, nicméně zatím mě překvapila jen v dobrém :)


O rtěnce Dermacol budu psát i příště, kdy jsem si pro vás připravila porovnání dvou mých nejnovějších rudých rtěnek, tam se dočkáte i porovnání sytosti a odstínu barvy alespoň na ruce ;)

Co vy, máte zkušenost s Dermacol rtěnkami? Jaká je vaše nejoblíbenější kosmetická značka, když přijde na rtěnky?



Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)