20. září 2013

Rudé duo - Dermacol longlasting lipstick (07) & Yves Rocher Grand Rouge (32. Rouge Rayonnant)

Krásné ráno!
Jak jsem slíbila v pondělí, dnes bych vám ráda napsala něco málo o mých dvou nejnovějších rtěnkách v klasických odstínech červené. Nikdy jsem nebyla dostatečně odvážná na to, abych výrazné rtěnky nosila, ale někdy v loňském roce se to otočilo a já si začala kupovat i odstíny sytější než "nude" přirozené. Tyto dvě rtěnky se mi sešly v jednu dobu, o Dermacol jsem už psala v pondělí, tu jsem si koupila sama, rtěnku od Yves Rocher jsem našla v červencovém Ladybox. Tak se na ně trochu podíváme:

Dermacol longlasting lipstick (07)
Yves Rocher Grand Rouge (32. Rouge Rayonnant)



Obsah Dermacol: 4.8 g
Obsah Yves Rocher:  3.7 g
Cena Dermacol: 129,- (momentálně 99,-)
Cena Yves Rocher: 309,- (momentálně 219,-)

Zleva: Yves Rocher; Dermacol

Zleva: Dermacol, Yves Rocher
 Jak je znatelné již na fotografiích obou rtěnek, ta od Dermacol je typická rudá červená s teplým podtónem bez příměsí jiných odstínů, rtěnka od Yves Rocher je tmavší, spíše do odstínů fialové či ostružinové. 

Při použití rtěnky s teplým podtónem je třeba dávat pozor, aby vaše zuby nevypadaly žlutě - pokud použijete rtěnku se studeným podtónem, naopak budou vaše zuby vypadat bělejší. Samozřejmě záleží na odstínu zubů jako takových, nemusíte se bát, že po použití budete mít žluté zuby jak 30-letý silný kuřák :)

Také vzhledem k momentálnímu trendu na podzim/zima 2013 bude rtěnka od Yves Rocher velmi "trendy", na podzim se vždy vrátí odstíny zemité a tmavší než v létě, kdy to všechno hraje barvami a rtěnky jsou spíš do oranžova. O trendech na podzim/zima 2013 napíšu příští článek ;)

Detail otevírání Dermacol rtěnky
 O otevírání rtěnky Dermacol jsem se už zmiňovala v pondělním článku, dnes tedy jen ve zkratce - pro mě to byla trochu novinka, když jsem chvilku zápasila s obalem a až poté zjistila, že se musí zmáčknout zespodu a tím se uvolní vnitřní část spolu se samotnou rtěnkou :) Upřímně se myslím, že je to dobrý nápad, protože některé rtěnky se vám mohou v kabelce či kosmetické taštičce uvolnit a zapatlat vnitřek, nemluvě o tom, že budete mít rtěnku obalenou různými částečkami volně se potulujícími po kabelce :)

Yves Rocher
Dermacol

A nakonec porovnání odstínů na ruce, kde je odstín vidět lépe, než na rtech, jelikož máme každá rty jinak barevné a mohlo by to trochu ovlivnit odstín. Obě rtěnky jsou krémové, velmi syté a dlouhotrvající, s oběmi jsem spokojená :) 
Zleva: Dermacol, Yves Rocher

1 komentář :

  1. Dermacol má podle mě jedny z nejlepších rtěnek (z okruhu rtěnek podobné ceny)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)