7. října 2013

Makeupacademy.cz - první objednávka

Krásné ráno!
Tak jsme se ani nenadáli a je tu říjen :) Omlouvám se všem, kdo na můj blog chodí pravidelně každé pondělí a pátek a vyhlíží nový článek, od té doby, co nemáme doma internet (stále se na tom pracuje :)), je to se mnou těžké - nafotit, upravit, sepsat, donést noťas k rodičům a teprve potom vydat na blog - je to fuška :) Nicméně konec vymlouvání, vzhůru na článek :)

Díky Ladybox.cz jsem se dozvěděla, že značka MUA (Makeupacademy) konečně otevřela český e-shop. Vzhledem k tomu, že o této značce malinko tuším díky několika make-up guru na Youtube, kde si tuto velice levnou kosmetickou značku velmi chválily, měla jsem velkou radost, že si budu moci koupit jejich výrobky jednodušeji na jedné stránce. Samozřejmě že i před otevřením tohoto e-shopu jste si MUA výrobky mohly zakoupit, ale chtělo to trochu hledání, já např. kupovala paletku stínů od MUA přes Mimibazar :) 

A jako blogerka o kosmetice, která myslí na své čtenáře, jsem přece nemohla neobjednat pár "zkušebních" výrobků a neudělat na ně recenzi :) Takže tady ji máte ;)



Nejdříve tedy k e-shopu jako takovému. Líbí se mi jednoduchý design i přehlednost stránek, stejně tak i malé menu v každé podkategorii rozdělující výrobky dle cenových kategorií. Poplatek za dopravu činí 79,- a balíček vám doručí Česká pošta službou Balík do ruky. Poplatek za platbu se při platbě předem převodem ani platební kartou neplatí, pouze v případě dobírky je to 49,-

Výrobky jsem objednávala 1. 10., platila jsem převodem, který byl na účtě velice rychle (až mě to samotnou překvapilo :)), balíček samotný došel o 2 dny později, tedy ve čtvrtek 3. 10. Takže jak vidíte, e-shop je rychlý jako blesk :)) Při nákupu se můžete rovnou i zaregistrovat, ale není to povinné, záleží jen na vás. 

Balíček přišel úhledně zabalený v bublinkové fólii, každý výrobek byl ještě zvlášť pro jistotu zabalen taktéž v bublinkové fólii, rtěnka a tužka na rty byly zalisované do igelitu z výroby.

A nyní i jednotlivých výrobkům:

1) Eye Trio

odstín Theatrics


Cena: 129,-
- Tato paletka mě jako jediná z balíčku malinko zklamala. Asi jsem si neměla kupovat tento odstín, nicméně důvodem mého lehkého zklamání je výdrž stínů. Pigmentace není vůbec zlá, není sice tak pěkná jako u jednotlivých stínů (níže), ale obecně to není špatně, nicméně aby vám vydržely stíny na očích delší dobu, bude to chtít podkladovou bází a nebo variantu, kterou jsem také zkusila - nanášet stíny na mokro - štětec nebo prst si nejdřív namočit. Barvy nejsou o moc výraznější než za sucha, ale vydrží mnohem déle.
- Odstíny jsou pěkné, všechny tři obsahují jemný shimmer, trochu práší, takže předpokládám, že budou při nanášení na oči padat - stačí za použití štětce na pudr nebo make-up lehce otřít
- Fialový odstín by mohl být trochu více výrazný, s černou jsem celkem spokojená a nejlépe zatím vypadá zlatá. Tyto odstíny jsou dobré i pro večerní líčení, možná zkusím něco vymyslet a dodat sem fotky "v akci".
- V balení najdete také mini-aplikátor pro nanášení stínů, já osobně dávám přednost prstům nebo štětcům ;)
- Krabička dobře drží zavřená, což je plus, můžete si být jistí, že se vám nikde nerozevře a nenadělá nepořádek.



Horní řada nanášená na mokro a dolní na sucho

2) Pearl Eyeshadow

- odstín 1 a 11


Cena: 44,- / kus
Obsah: 2 g

- Tyto stíny si na Youtube chválily a to díky faktu, že za tak nízkou cenu získáte velmi dobře pigmentované oční stíny v mnoha odstínech. To mohu jen potvrdit - schválně jsem koupila světlý odstín, který u levných značek bývá nevýrazný, a jeden tmavší pro doplnění při líčení. Oba odstíny jsou velmi syté, opět malinko práší, takže doporučuji dávat si větší pozor při nanášení na oční víčko, mohou trochu padat.
- Konzistence stínů je také maličko krémová, alespoň jsem měla ten pocit, když jsem za pomocí prstu stín nanášela, takže doufám, že budou stíny i dobře držet
- Na webu e-shopu mají opravdu bohatý výběr odstínů a za cenu 44,- za kus se nakupuje jedna báseň :) 






3) Rtěnka 

- odstín 7



Cena: 44,-
Obsah: 3,8 g

- Další velmi výhodná cenová kategorie - rtěnky za 44,- v 16 odstínech
- Rtěnka je to průměrná, voní jako typická rtěnka bez přidaných navoněných látek a příchutí, konzistence je krémová, dobře a jednoduše se nanáší, mnou zvolený odstín je trochu jako tmavší pudrová růžová, na rtech působí velmi nenápadně a přirozeně.
- Trochu mě mrzí, že na webu měli velmi omezený výběr z odstínů, měla jsem rozkliknutých asi 5 odstínů a z toho byl dostupný jen tento. Ale to by se mělo vyřešit jednoduše naskladněním, takže to neberu jako nějakou velkou výhradu.
- Co mě překvapilo a nikdy jsem se s tím předtím nesetkala, byla spodní odšroubovatelná část rtěnky, která skrývá trochu produktu v malinkém kalíšku. Předpokládám, že asi funguje jako tester nebo v případě, že rtěnku chcete nanášet štětečkem a nemusíte tak patlat štětečkem po rtěnce a ničit tak tvar... Možná je to naprosto normální a jen já jsem trubka, co to nikdy předtím neviděla, nicméně je to detail, který mě překvapil :)








4) Lip Tint - Power Pout

- odstín Broken Hearted


Cena: 129,-

- Tyto tónované balzámy na rty v praktickém balení jumbo tužky se mi líbí a mám je koupené už min. od dvou značek. Je to perfektní varianta pro přirozeně vypadající líčení a navíc péči o rty
- Odstín Broken Hearted je malinový s velmi výraznou hydratací, při nanáší je lesklý a navíc když si k němu přičichnete, je cítit jako tic-tac díky přidané mátě :)
- Výdrž tohoto balzámu není nikterak oslňující, ale vzhledem k tomu, že se jedná o balzám a ne klasickou tužku na rty, to beru. Navíc ho můžete brát všude s sebou, vzhledem k tomu, že je skladný.
- Co bych mu vytkla je víčko, které na tužce moc nedrží - otevření je velice jednoduché a to pro mě znamená, že se mi klidně může víčko oddělit od tužky v kosmetické tašce a zamalovat komplet vnitřek taštičky a obalit se všemožným prachem. To je trochu mínus z mé strany.
- Balzám také nemusíte nikterak dolovat z obalu, když ho vypotřebujete, jednoduchým otáčením kovového konce tužku vysunujete - velmi dobrý nápad a za to naopak MUA chválím :)





Tak to byly všechny výrobky, které jsem si ve své první objednávce z českého e-shopu http://www.makeupacademy.cz zakoupila. Všechny výrobky jsem kupovala za svoje peníze, nic jsem nedostala zdarma, nejedná se o sponzorovaný článek ani PR.

Znáte i vy značku MUA? Máte nějaké jejich výrobky?

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)