9. prosince 2013

Podzimní Ladybox - listopad 2013

Krásné pondělní odpoledne!

Jak jste si určitě všimli, moje situace s internetem stále není dořešená, proto to zpoždění a nepravidelnost článků, za což se velmi omlouvám. Také navíc máme doma od minulé soboty druhou kočku v domácnosti, takže jsem se věnovala hlavně nahánění dvou chlupatých koulí, které se chvíli láskyplně k sobě tisknou a za chvilku lítají za velkého křiku po domě :) A jako bonus (velmi milý bonus musím říct) je moje těhotenství, kdy mě v dubnu čeká maličký přírůstek do rodiny, momentálně tak nemůžu moc utrácet za kosmetiku ale za vybavení pro budoucí miminko :) Ale věřím, že se mnou budete mít moji čtenáři trpělivost a odpustíte, když nebudou články tak časté jako dříve, určitě se nebojte, nezapomněla jsem na vás ;)

A nyní konečně k tématu dnešního článku - představení obsahu listopadového Ladyboxu:



Už samotné balení mě velmi potěšilo, roztomilá veverka a typické podzimní zdobení jak z venkovní strany, tak i zevnitř. Posledních pár krabiček se designově opravdu povedlo, dávám proto palec nahoru vedení Ladybox ;)




Moje krabička obsahovala, jak je vidět na fotkách výše, 4 plné balení produktů, jeden vzoreček a tzv. mystery produkt, který jak jsem pochopila byl náhodně vybrán z předchozích variací krabiček. Moje mystery produkty byly hned dva - malé balení sprejů na pleť a pokožku - na akneózní pleť a na suchou pleť se sklonem k lupénce. 

Himalaya herbals - Purifying Neem Scrub


Obsah: 75 ml
Cena: 99,90 Kč

Pleťový peeling z rostliny nimba a drcených meruňkových pecek, díky přirozeným antibakteriálním vlastnostem rostliny nimba je peeling silně čistící a spolehlivě odstraní odumřelé buňky obličeje. Doporučuji používat maximálně 2 - 3x do týdne, abyste si naopak pleť nepodráždili a nezvýšili tak množství tvorby přirozeného mazu.
Osobně jsem ho ještě nevyzkoušela, jelikož mám načnutý peeling od Oriflame a chci nejdříve dopoužívat jeden a zkusit druhý. Určitě dám vědět, jaké budou osobní zkušenosti po nějaké době používání ;)




Lambre - hand cream


 Obsah: 50 ml
Cena: 89 Kč

Bohatý krém na ruce a nehty určený i pro tu nejcitlivější pokožku rukou s velmi jemnou vůní, která není nijak vtíravá nebo výrazná. Velmi rychle se vstřebává a hydratace zůstane na rukou patrná dlouhou dobu, mnohem delší než při použití např. krémů od Oriflame, které si kupuji hlavně kvůli vůním :) Rozhodně tedy mohu doporučit.



Lady Speed Stick - Aloe gel


 Obsah: 65 g
Cena: 76,90 Kč

Upřímně tento výrobek bych mohla označit za nejpříjemnější překvapení listopadové krabičky. Ne že bych z něj byla nadšená kvůli tomu, že se jedná o nějaký nedostupný či luxusní výrobek, ale protože opravdu funguje - jak jsem již v jednom článku o antiperspirantech psala - poměrně dost se potím a tak mi drtivá většina volně dostupných značek antiperspirantů nestačí. Dokonce jsem již jeden antiperspirant od Lady Speed Stick zkoušela a nebyl nic extra, ale tento gelový s aloe vera mě příjemně překvapil a funguje - líbí se mi také fakt, že není téměř nijak navoněný, takže vás jeho vůně během dne neobtěžuje. Také nelepí a rychle se vstřebá do pokožky.



Salcura Antiac Multi Acne Clearing Spray a Salcura DermaSpray Intensive 



Jak jsem uvedla výše, tyhle dva spreje jsem dostala jako mystické výrobky navíc. Ten na akné, černé a bílé kamedony a pupínky jsem již vyzkoušela, pro mě ze začátku trochu nezvyklá aplikace za pomocí spreje a vatových tamponků, jsem zvyklá na klasické gely nebo vodičky, které se nanáší přímo na inkriminované místo, nicméně zdá se, že to funguje. Samozřejmě nečekejte zázrak během jednoho použití, chce to použít víckrát :)
Druhý sprej určený na pokožku náchylnou na ekzém, lupénku, dermatitidu, kopřívku, svědivou a suchou kůži nevyužiji, jelikož (naštěstí) žádnou z výše uvedených potíží netrpím, ale věnuji ho mé kolegyni v práci a dám vědět, pokud ho bude používat, jak funguje :)





MeMeMe - EyeLine eye pencil in Clay (hnědá)



Obsah: 1,2 g
Cena: 149 Kč

Jsem moc ráda, že jsem ve své krabičce našla tužku v odstínu hnědé místo klasické černé, jelikož těch černých mám doma min. 4 a využívám je málokdy. Nějak jsem se stále nenaučila pořádně si vytvořit pěknou stejnoměrnou linku podél horních řas za pomocí tužky, vždycky ji mám nějak okousanou a nehezkou :) S tou hnědou je to jednodušší - za prvé není líčení tak výrazné a tak vhodné i na denní nošení a za druhé díky odstínu nejsou ty chyby tak viditelné ;)

Tato od MeMeMe je velmi kvalitní, měkká, dobře se s ní maluje a je dobře pigmentovaná. Jelikož se jedná o klasickou tužku, není problém ani s následným ořezáváním. Rozhodně mohu doporučit!




Steamcream


Obsah: 2 g
Cena za plné balení (75 g): 460 Kč

Vzorek revolučního krému na obličej, ruce i celé tělo. Revoluční píši proto, že se tento krém vyrábí za pomocí páry a tak se ultra-rychle vstřebává a je lehounký. Vysoká hydratace a zjemnění pokožky je u tohoto krému samozřejmostí. Ještě jsem ho nezkoušela, ale upřímně za 460 Kč při velikosti 75 g to už musí být něco :)



To je pro dnešek vše, celkově se mi listopadová krabička Ladybox moc líbila, kromě malého spreje na suchou pleť jsem v ní našla vše, co v pohodě upotřebím :)

Přeji krásný zbytek týdne!

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)