13. prosince 2013

Tři nové laky od Avonu - Midnight Green, Well Being, Gold flecked

Krásný pátek 13.!

Doufám, že na pověry moc nedáte, já sama mám dnes vánoční večírek pořádaný mým zaměstnavatelem, tak doufám, že se mi nic zlého nestane :)
Dnes jsem si pro vás nachystala pár fotografií třech laků od Avon, které jsem si zakoupila během poslední objednávky. Ten zelený Midnight Green byl vyloženě vánoční koupě, protože spolu s nadlakem Gold flecked vypadá, jako kdybych měla na nehtech vánoční stromeček :) A béžových nude odstínů není nikdy dost, tento Well Being má navíc zlatý shimmer, který dělá lak zase o něco zajímavější.




Odstíny Midnight Green a Well Being jsou z řady nailwear pro, které mám ráda pro jejich sytost, výdrž i konzistenci a štěteček - není ani moc velký, ani malý, dobře se s ním pracuje a dostanete se pěkně na celý nehet bez problémů. 
Nadlak Gold flecked je z řady Colortrend, která byla zrovna v katalogu za velmi příjemnou cenu cca 49 Kč :) 





Na nadlaku se mi líbí fakt, že v průhledné tekutině naleznete hned dvě velikosti třpytek - velké osmihrany a maličké třpytky, takže s trochou šikovnosti se vám povede na nehtech velmi pěkný efekt. Navíc díky těmto třpytkám se lak hůře odlakovává, což je nevýhoda, ale zase se vám lak pod tímto nadlakem tak rychle neošoupe a vydrží déle :)



A na závěr fotografie jednotlivých odstínů z mého notesu laků. Ten zelený odstín se vyfotil poměrně tmavě, opravdu se jedná o velmi tmavý odstín, ale je o maličko více zelený než černý ;)




Určitě mám v plánu udělat pár vánočně laděných zdobení nehtů, předpokládám, že min. Gold flecked bude součástí alespoň jednoho zdobení :)

Přeji krásný víkend!

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)