3. března 2014

Ladybox únor 2014

Krásné pondělní ráno!
Je tu první den nového měsíce a já jsem si připravila článek o posledním Ladyboxu, tedy toho únorového. Nesl se v duchu oslavy sv. Valentýna a mohli jste v krabičce najít tělové mléko v plném balení, diamantový ochranný lak na nehty, lesk na rty, duo očních stínů, ořezávač nehtové kůžičky, vzorek sprchového balzámu a vzorky dvou arabských parfémů. Upřímně mi krabička sedla, nenašla jsem v ní nic, co bych neocenila.



Zde na fotografii můžete vidět obsah mé krabičky všechno pěkně pohromadě. Varianty očních stínů se mohou měnit krabička od krabičky jelikož se odstín odvíjel dle dotazníku, který jsem vyplňovala během registrace do Ladybox.


Jak jsem již psala výše, krabička byla celá navržená k oslavě svátku sv. Valentýna, takže i průvodní dopis s výpisem produktů byl laděn do romantického duchu s neodmyslitelným Amorkem.


Jako vždy i tentokrát na druhé straně průvodního dopisu můžete nalézt základní informace o jednotlivých výrobcích včetně ceny za plné balení, místa, kde si můžete výrobek zakoupit a použití.


Obsah krabičky po odstranění průvodního dopisu, krabička je uvnitř vystlána černými papírovými konfetami.

Lesk na rty Paese

odstín Colore Mio (517)

Obsah: plné balení
Cena: 70,- Kč
Hodnocení:
- Klasický růžový lesk na rty, je lehce parfémovaný, nelepí a rtům dodává krásný a bohatý lesk, trochu do perleťova. Hodí se pro každý odstín rtů, jelikož není sám o sobě barevně moc výrazný, hodí se klidně jako třešnička na dortu při použití rtěnky
- Výdrž je průměrná jako u každého lesku, je třeba ho po nějaké době znovu nanést




Jordana Diamantová výživa na nehty


Obsah: plné balení
Cena: 49,- Kč
Hodnocení:
- Klasický průhledný lak na nehty, můžete ho použít i jako vrchní lak
- Při dlouhodobějším použití by měl pomáhat nehty vyživovat a díky diamantovému prachu je i zpevňovat
- Nejsem si jistá, zda je to jen mým typem nehtů, ale ačkoliv se výrobek opravdu chová jako lak na nehty, nevydrží tak dlouho, jako jiné klasické top coat laky.



Dr. Hauschka Sprchový balzám levandule Santal


Obsah: vzorek 10 ml
Cena za plné balení: 286 ,- Kč za 200 ml
Hodnocení:
- Sprchový balzám s vůní levandule a santalového dřeva, vynikající na uvolnění a naladění na romantiku ;o)
- Trochu mě překvapilo balení vzorku, které vypadá úplně jako temperová barva :o)
- Ještě jsem neměla možnost ho vyzkoušet, měl by se používat stejně jako klasický sprchový gel.



LilyLolo Kompaktní oční stíny

odstín Shrinking Violet

Obsah: plné balení (2x 1.5 g)
Cena: 340,- Kč
Hodnocení:
- Duo očních stínů vybraných dle dotazníku, který můžete vyplnit při registraci, můj odstín se jmenuje Shrinking Violet, dvojice odstínů světle hnědého a fialkového. Ačkoliv se to možná nezdá, perfektně se tyto dvě barvy doplňují a můžete díky nic vytvořit pěkné líčení, které se hodí nejen na rande, ale i do práce či města.
- Oční stíny i bez použití podkladové báze vydržely pěkně celý den, až po cca 12 hodinách se fialová začala slévat do drobných vrásek v záhybu oka.
- Rozhodně se jedná o kvalitní výrobek a osobně mě dost vyděsila cena, kvalita tomu však odpovídá






NevO Dead Sea SPA krém na ruce a tělo


Obsah: plné balení (230 ml)
Cena: 350,- Kč
Hodnocení:
- Tělový krém s vůní vanilky a výtažkům z Mrtvého moře, upřímně ve vůni moc vanilku necítím, na druhou stranu je to příjemnější než ty umělé nepřirozené a přeslazené vanilkové krémy, které nevydrží. 
- Díky výtažkům z Mrtvého moře se krém stará o pokožku a dodává ji hydrataci, která vydrží a zanechává ji pružnou a jemnou.




NevO Ořezávač nehtové kůžičky


Tento výrobek byl v mé krabičce jako bonus navíc od firmy NevO, jedná se o ořezávač nehtové kůžičky - když za pomocí pomerančového dřívka zatlačíte nehtovou kůžičku, tímto nástrojem můžete přebytečnou kůžičku oříznout. Osobně mám z tohoto nástroje dost respekt, ještě nikdy jsem ho nepoužila a přitom ho mám už nějakou dobu doma jako součást kosmetické taštičky. 


2 vzorky arabských parfémů


Předpokládám, že tento balíček dvou vzorků parfémů měl každý trochu odlišný. Já jsem našla v krabičce vůni El Nabil Musk Rose a Kashkha Musc Blanc. Obě jsou to velmi silné orientální vůně, věřím, že vůně vydrží opravdu dlouho a rozhodně se hodí na večer. Pokud jste tedy příznivci těžších orientálních vůní, parfémy z webu arabskeparfemy.com budou něco pro vás. Můj manžel voněl oba a ani jedna z vůní mu nesedla, mě voněla spíše Musk Rose.

A to je vše z únorové krabičky, kterou jsem si objednala a dostala 25. února. Zajímalo by mě, jaké jsou jiné varianty výrobků, které jsem měla v krabičce já, takže pokud jste si krabičku také objednaly a našly v ní jinou variantu, dejte vědět, jsem zvědavá ;o)

Přeji krásný den!

1 komentář :

  1. Ten lesk vypadá moc dobře a taky se mi líbí ty duo stíny. Orientální parfémy mám ráda, ale jsou opravdu hodně silné, u nás na to nejsme moc zvyklí... :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)