22. května 2014

DIY magnetky z víček od limonády či piva

Krásné čtvrteční poledne! :)

Dnes mám pro vás malý DIY projekt na magnetky. Koukala jsem nedávno na Pinterest a narazila na fotky jednoduchých a přitom roztomilých magnetek vyrobených z vršků od limonád nebo piva. Jelikož žádné magnetky na ledničku nemáme a vršků od piva se u nás pár najde, rozhodla jsem se tohle DIY udělat. A proč to rovnou nenafotit a nenabídnout na blog, že? :) Výroba je opravdu velice jednoduchá, nepotřebujete moc materiálu a když už, tak se jedná o dobře dostupné věci a nikterak drahé.
Co budete potřebovat:
- víčka od limonády nebo piva
- bílá barva
- černá fixa
- magnety
- tavná pistole


Jak na to: 

Víčka očistíme od všech zbytků obalů z lahví a nabarvíme je bílou barvou. Pokud je třeba, klidně naneste více vrstev nebo můžete místo klasické barvy použít barvu ve spreji.


Jakmile barva zaschne, můžete začít na zadní stranu víčka lepit magnety. Při lepení mě napadlo, že by bylo vhodné buď víčka trochu zploštit nebo je uvnitř něčím vycpat, abyste nemuseli dávat toho lepidla tolik. Nicméně jde to i bez toho, takže záleží jen na vás.



A nakonec to nejlepší a nejkreativnější - za pomocí obyčejné černé fixy namalujte na víčka jakékoliv obrázky dle vaší fantazie. Bohužel já doma mám jen jednu fixu a zjistila jsem, že byla moc tlustá, takže obrázky nejsou úplně takové, jaké bych si představovala, s tenčí fixou uděláte více parády.



Tip: Při lepení magnetů na víčka mě napadlo použít i jiné věci k dekorování jako jsou např. tyto berušky. Můžete si tak jednoduše vytvořit velmi neotřelé a pěkné magnetky nejen na lednici a prakticky bez práce ;)




A to je pro dnešek vše, snad se vám bude nápad na DIY projekt líbit :) Zítra by mi měl dojít květnový Ladybox, takže se můžete těšit na jeho recenzi a také mám rozdělaný další DIY projekt ;) 

Přeji krásný den!

3 komentáře :

Děkuji všem za vaše komentáře! :)