12. května 2014

Oriflame - nákup z katalogu 6

Krásné pondělní ráno!
Dnes jsem si pro vás přichystala malou recenzi pár výrobků dekorativní kosmetiky, kterou jsem si po delší době zakoupila z Oriflame, přesněji z katalogu č. 6.


Krémové oční stíny The ONE Colour Impact

odstín Beige Pearl


Obsah balení: 4 g
Cena: 199 Kč (v katalogu 6 byly za 119,-)
Moje poznatky:
-  Vybrala jsem si nejsvětlejší odstín proto, abych si mohla ve dnech, kdy nemám moc času (nebo se mi jednoduše nechce ;)) na líčení, rychle nanést oční stíny za pomocí prstu na horní víčko, použít řasenku a jít ven :)
- Odstín je to velmi pěkný, jemný a na očích vypadá velmi nenápadně, spíše sjednotí barvu víčka a rozjasní oční okolí díky shimmeru.
- Oriflame slibuje, že stíny jsou dlouhotrvající a že se rozhodně neslévají do očních záhybů, já mohu z osobní zkušenosti potvrdit pouze první tvrzení - stíny vydržely pěkné celý den, bohužel se mi ale nad horním očním víčkem trochu slily. Možná záleží na tom, jak máte mastnou pleť v okolí očí, nicméně mně se stíny slily.
- Výběr je poměrně široký od nude odstínů po výrazné a tmavé vhodné i na večerní líčení.
- Cena by mohla být trochu nižší, když vezmu v potaz přímou konkurenci např. v Maybelline Color Tattoo.



Lak na nehty Pure Colour

odstíny PS Pink; Berry Intense; Sheer Cream



Obsah balení: 8 ml
Cena: 109 Kč (v katalogu 6 byly za 49,-)
Moje poznatky:
- Všechny tři laky jsou poměrně dost tekuté, to vás může trochu odradit, ale pigmentace je pěkná. Samozřejmě u světlejších odstínů je třeba dvě až tři vrstvy, doporučuji pro výraznější výsledek laky nanést na bílý lak stejně jako se to dělá s neonovými a pastelovými laky.
- Laky mají hodně malý štěteček, pro někoho to bude velká otrava, já je naopak mám ráda, jelikož jsou precizní a já si nezaplácám kůži kolem nehtu :)
- Výdrž laků je průměrná, cca 4 - 5 dní bez odřenin, záleží na podlaku a nadlaku, s kvalitnějším déle vydrží.







To je pro dnešek vše, doufám, že se zase brzy dostanu k sepsání dalšího článku, přeji krásný zbytek týdne!

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)