16. června 2014

DIY tričko s králíkem

Krásné pondělí!
Dnes jsem si pro vás připravila jednoduchý DIY projekt díky kterému si můžete udělat originální a krásné tričko, mikinu či klidně kalhoty. Není to složité ani drahé a díky vaší fantazii si můžete klidně pořídit tričko, které by jinak v obchodě stálo několik set ;)
Inspiraci jsem vzala z obchodu Dorothy Perkins, kde jsem si chtěla koupit podobné tričko, ale bylo mi líto za obyčejné tričko dávat 20 liber :) Tak jsem si koupila konturu na textil, našla na internetu obrázek a použila již zakoupené tričko. No a já si myslím, že to nedopadlo vůbec špatně ;)
Tričko, které mě inspirovalo k tomuto DIY projektu ;)


Co budete potřebovat:
- tričko
- barvu na textil (já si koupila konturu, jelikož nanášení barvy je tak super jednoduché)
- žehlička



Jak na to:

1) Tričko si podložte pro jistotu novinami nebo letáky, aby barva neprotekla na druhou stranu. Křídou na textil si překreslete určený vzor.


2) Vzor namalovaný křídou vymalujte barvou na textil. Jak je vidět, konturkou je to hrozně moc jednoduché a zvládlo by to i dítě :)


3) Podle návodu uvedeného na obalu nechte barvu několik hodin zaschnout a poté z rubu přežehlete. Tím se barva do textilie "zapeče" a už se nevypere.


4) A je hotovo, máte nové tričko s vlastním originálním obrázkem ;)


Doufám, že se vám DIY projekt líbil a můžete se těšit na další ;)

Přeji krásný den!

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)