19. června 2014

DIY ombré sukně

Krásné čtvrteční ráno!

Pokračujeme s sérii DIY projektů a tento jsem vám slíbila už delší dobu - ombré maxi sukně. Samozřejmě nemusíte použít sukni jen v délce maxi, já jsem použila svoji maxi sukni zakoupenou za cca 250,- v obchodě Kik. Jelikož je čistě bílá a já jsem tak trochu šmudla, musela jsem ji co nejdříve obarvit, než dojde k nehodě :) 
Co budete potřebovat:
- sukni
- barvu na textil (já jsem použila tu s pumpičkou pro snadné nanášení)
- žehličku



Jak na to:

1) Sukni vložte na podložku a za pomocí novin či letáků zabraňte tomu, aby barva byla všude - věřte mi, bude ;)


2) Za pomocí barvy s pumpičkou jednoduše začněte stříkat barvu na sukni. Jelikož chceme dosáhnout ombré snažte se, aby byla barva nejsytější dole a postupně slábnout směrem k pasu. Pokud neseženete barvu s pumpičkou, můžete to udělat klasičtější cestou, kdy koupíte normální barvu na textil, rozpustíte ji ve vodě, sukni namočíte do obarvené vody do určité výšky, poté o trochu výše a pokračujete tak vysoko, jak chcete. Tím, že spodní díl bude ve vodě nejdéle, bude také nejtmavší.


3) Barvu nechte zaschnout několik hodin (klidně i 24 hodin pro jistotu, barvy je tam hodně), poté z rubu několik minut přežehlujte, aby se barva spojila s látkou a nepouštěla v pračce.


A hotovo ;)


Sukně je nyní originální a upřímně jí nosím ještě raději než předtím :) Snad se vám nápad na DIY projekt líbil a taky ho zkusíte.

Přeji krásný den!

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)