24. června 2014

Dlouhotrvající laky na nehty The ONE (Oriflame) - Opravdu vydrží 14 dní?

Krásné úterní odpoledne!
Dnes jsem si pro vás připravila recenzi na novou řadu laků na nehty od Oriflame, kde ve své kampani slibují výdrž až 14 dní bez větších oprav. 14 dní jsem to nevydržela, ale zkoušela jsem pro vás lak týden a nafotila stav nehtů. Můžete posoudit sami, jak si lak vedl ;)
Nejdříve k lakům jako takovým. Koupila jsem si 4 odstíny z celkem 15 nabízených, přesněji odstíny Ice Pink, Strawberry Cream, Red Sky a Purple In Paris. Cena za 8 ml laku je 149,- Kč, ale nyní v katalogu 9 si můžete laky objednat za zvýhodněnou cenu 99,- Kč.



Co se týče nabídky odstínů jsem celkem spokojená, ačkoliv stále se Oriflame vyhýbá netradičním odstínů a zůstává na poli červené, můžete zvolit nude (přirozené) odstíny, klasické rudé či netradiční hnědé nebo fialové.



Laky mají nově široký a hustý štěteček, který se sestřihnutý do obloučku tak, aby co nejlépe pomáhal jednoduchému nanášení. To musím pochválit, jelikož se opravdu dobře nanáší a štěteček funguje perfektně.


Sytost odstínů je překvapující (alespoň mě příjemně překvapily), u tmavších stačí bohatě jedna vrstva, u těch světlejších doporučuji dvě, ale např. ten růžový jsem měla na nehtech v jedné vrstvě a stačilo to.


A nyní k té slibované výdrži. Samozřejmě musíme počítat s tím, že asi nevydrží těch 14 dní, málokterý výrobek, který slibuje super výdrž, opravdu funguje tak dlouho (viz. antiperspiranty 78 hod.). Přečetla jsem si avizovaný komentář v katalogu o 14 denní výdrži včetně malého písma a tam se psalo, že 14 dní lak vydrží spolu s base/top coat lakem od Oriflame (tento přesněji) a s drobnými korekcemi laku. Tak jsem schválně opravdu použila uvedený base/top coat lak a červený Red Sky. 

DEN 2.


DEN 3.

Jsou znatelné lehce odrbané konečky nehtů, ale nic hrozného.


DEN 4. a 5.

Odrbané konce jsou výraznější, hlavně na ukazováčku, jakožto nejvytíženějším prstu. Taky se mi povedlo si uloupnout kousek laku na prsteníčku.



DEN 6.

Stav odrbaných konečků je více-méně stejný, nijak extrémně se nezhoršuje, na palci je vidět, že se trochu lak odrbal více.



 DEN 7. 

Lak se na nejvytíženějším ukazováčku odloupl, také je už znatelný odrůst nehtů u lůžka. V tomto okamžiku bych už lak normálně odlakovala a použila nový, předpokládám že s trochou korekcí a přelakováním top coat lakem se to dá ještě nosit, ale já jsem moc háklivá a jakmile se mi začne jeden nehet loupat, znervózním a musím ho kompletně odlakovat.


Upřímně jsem příjemně překvapena výdrží laků, sice jsem ho testovala jen týden, ale i tak se prokázal být lepší než ostatní klasické laky, které takto vypadají po cca 3 - 4 dnech nošení. Musím ještě dodat, že jsem nehty nijak nešetřila, jeden den jsem byla v zahrádce (a to jim dalo dost zabrat, doporučuji rukavice ;)) a v sobotu jsem myla koupelnu (taky doporučuji pro příště rukavice). Takže teoreticky mohu potvrdit, že tyto laky vydrží víc, než klasické bez přídomku "dlouhotrvající".

Přeji krásný den!

1 komentář :

Děkuji všem za vaše komentáře! :)