10. července 2014

Nové video: Citronový tělový peeling

Krásné ráno všem!
Počasí nám moc nepřeje, ale mám pro vás opět další video, které vám třeba ukrátí (i když není moc dlouhé :)) trochu toho času stráveného doma. Tentokrát to není vaření, ale DIY projekt na jednoduchý tělový peeling s citronem a kokosovým olejem. Podle mě je to ideální dáreček pro jakoukoliv ženu či dívku, která se o sebe ráda stará :)


Video na Youtube:

Ingredience a postup pro neangličtináře:

Budete potřebovat:
- 1/2 hrnečku kokosového oleje (zakoupíte v dm drogerii nebo obchodech se zdravou výživou)
- 1 hrneček cukru krystal
- 1 citron - šťávu a kůru
- nádobku

Postup:
- Odměříme si kokosový olej, pokud je třeba rozehřejte ho v mikrovlnné troubě. Kokosový olej je trochu specifický tím, že v chladnu ztvrdne a v teple se z něj stává klasický olej, proto jestli ho máte doma v chladnu, bude třeba ho rozehřát.
- Do kokosového oleje nasypeme krystalový cukr a pořádně promícháme. Konzistence by měla být poměrně dost hustá, prostě taková, na jakou jste zvyklí z kupovaných peelingů.
- Nakonec přidáme šťávu a kůru z jednoho citronu, ten dodá vůni a díky kyselosti také větší účinnost při odstraňování mrtvých šupinek kůže. Pokud se vám směs šťávou hodně rozředila, opět dodejte cukr.
- Nalijte směs do připravené nádobky a uzavřete.

Tip: Mějte na paměti, že tento peeling dlouho nevydrží, jelikož neobsahuje žádné konzervanty, takže ho spotřebujte ideálně do několika dní. Množství, které jsem zde popsala, mi vystačilo bohatě na naplnění jedné malé nádobky (viz. foto a video) a na jedno velmi bohaté použití ve sprše. Předpokládám, že při troše šetření by to vystačilo i na dvě až tři použití.

Peeling jsem hned ten den použila a mohu vám říct, že jsem nadšená. Jako po každém peelingu jsem měla pokožku pěkně jemnou a prokrvenou, zbavenou všech starých šupinek kůže. Ale jako bonus k tomu jsem ji měla perfektně vláčnou a hydratovanou, jelikož kokosový olej je skvělý. Jen upozorňuji předem - po vysprchování budete mít na sobě film z kokosového oleje, který se postupem času vstřebá, ale kdo je zvyklý na okamžité vstřebání, bude možná trochu nesvůj. Píši to záměrně, abyste se vyhnuli šoku a drhnutí ve sprše :) Ze sprchy tak budete odcházet voňavé jako kokosovo-citronový dortík, pěkně vláčné a trochu červené z toho "drhnutí" :)

Doufám, že se vám video a návod líbil a že si ho doma třeba zkusíte, určitě si ráda přečtu o vašich nápadech na DIY kosmetiku a brzy se zase ozvu, ať už s klasickým článkem nebo videem ;)

P.S. - Nebojte se napsat mi, na jaké téma byste rádi viděli další video, hodně mi to pomůže při tvorbě ;)

Krásný den!

1 komentář :

  1. Bezva nápad. Vánoce za rohem, takže to určitě vyrobím a někoho tím obdaruji. :) Díky za inspiraci.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)