4. července 2014

První oficiální video na Youtube - Jak si upéct citronové cupcakes

Krásné ráno!
Dnes mám tu čest vám s radostí oznámit, že jsem se konečně odhodlala a vytvořila svoje první pořádné video na Youtube. Sice jsem asi před dvěma lety udělala video o líčení, ale upřímně - nebylo to zrovna moc dobré. :) S tímto videem jsem mnohem spokojenější a doufám, že se vám bude líbit :) Je to video-recept na moje oblíbené cupcakes s citronovou příchutí, jsou vynikající právě v létě ;)


Jelikož jsem se rozhodla videa ukládat na Youtube, udělala jsem je kompletně v angličtině. Pro mé čtenáře neovládající angličtinu mám recept a výpis ingrediencí zde v češtině ;)


Ingredience:
- Citronová kůra z 1 citronu  
- Citronová šťáva 2+2 lžičky 
- Cukr krupice 225 g 
- Cukr moučka 200 g 
- Kypřící prášek 1/2 balení 
- Máslo 110+110 g 
- Mléko 90 ml 
- Mouka hladká 175 g 
- Vejce 2 ks

Postup:
Těsto: 110 gramů másla ušleháme s krupicovým cukrem, přidáme vejce, mléko, mouku, prdop (prášek do pečiva), citronovou šťávu a kůru. Pečeme ve formičkách na muffiny.

Krém: 110 gramů másla vyšleháme s 2 lžičkami citrónové šťávy a moučkovým cukrem.
Dle konzistence můžeme cukr přidat. Aby nebyl krém příliš řídký.
Stříkáme zdobičkou na vychladlé muffinky.

Tip: špičku muffinu můžeme odříznout, naplnit ho citrónovou marmeládou, přiklopit zpět a až pak nazdobit krémem.



Doufám, že se vám video líbí a že mi budete držet palce při dalších, zvláště teď na začátku bude každá kladná odezva velkou pomocí ;)

Přeji krásný den!

3 komentáře :

  1. Cupcakes jsou výýýborný! Jsem zvyklá dávat všude méně cukru než je v receptu a i tak to bylo poměrně dost sladké (hlavně krém) - do těsta jsem dala 200 g a do krému 170 g. Naopak jsem na krém dala více másla, aby mi vyšel na 12 cupcaků. Děkuju za recept! :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)