2. července 2014

TAG: 26 Otázek - péče o pleť a make-up

Krásné ráno všem!

Jsou prázdniny a já jsem si pro vás připravila odlehčený článek na téma Tag, nebo-li otázek kolujících po internetu. Dnes jsem vybrala několik otázek týkajících se výhradně péče o pleť a make-upu, jelikož je to moje nejoblíbenější téma ;o) Pokud by si chtěl někdo tyto otázky zodpovědět také, je to jen na vás, nikoho označovat nebudu, jelikož jsem sama také označena nebyla a vybrala jsem si Tag sama.
Tak jdeme na to:

PÉČE O PLEŤ

  1. Kolikrát denně si čistíš obličej?
    - Přiznám se, že bohužel jen jednou a to večer. Někdy se mi poštěstí, že je malá v klidu a stihnu si obličej pořádně vyčistit ve sprše.
  2. Jaký druh pleti máš?
    - Nejsem sice odbornice na typologii pleti, ale troufnu si říct, že mám normální až smíšenou pleť s mastnějším středem obličeje (čelo, nos, brada) a suššími tvářemi.
  3. Jaký je tvůj momentální odličovač?
    - Používám jich několik - Oriflame Pure Nature odličovací gel 2 v 1 s výtažkem z čajovníku; Micelární vodu od Yves Rocher a pleťové mýdlo od Seba med.
  4. Používáš peeling?
    - Ano, snažím se alespoň 1x týdně, momentálně používám peeling od Himalaya.
  5. Jaký používáš denní krém?
    - Oriflame Milk & Honey denní krém.
  6. Máš pihy?
    - Ano a mám je ráda :)
  7. Používáš oční krém?
    - Ano, konečně jsem se donutila používat ho pravidelně a mám Oriflame Aqua-Rhythm Eye Contour balm (a je skvělý! ;))
  8. Máš nebo jsi měla problémy s akné?
    - Ačkoliv nemám vyloženě akneózní pleť, čas od času se mi nějaký ten pupínek udělá a zvlášť v těhotenství a šestinedělí jsem na akné trpěla vlivem hormonů. Od té doby, co mám antikoncepci, se mi hladina hormonů ustálila a pupínky zmizely.

MAKE-UP

  1. Jaký používáš podkladový krém?
    - Nejraději používám Studio Artist Foundation od Oriflame, momentálně je však změněn na The ONE IlluSkin.
  2. A co korektor?
    - Dlouholetý společník, který nezklame, je NYX Concealer in Jar.
  3. Víš, jaký máš podtón pleti?
    - Ano, mám studený podtón.
  4. Co si myslíš o umělých řasách?
    - Nemám k nim výhrady, jsou vhodnou třešničkou na dortu při výraznějším líčení i přirozeném. Pokud nemá žena/dívka od přírody naděleny krásné dlouhé řasy a touží po nich, umělé jsou dobrou alternativou. Na druhou stranu moc nemusím takové ty umělé řasy, které si můžete nechat aplikovat v salonech, kromě jednoho případu vypadaly všechny, co jsem viděla, strašlivě uměle a nepřirozeně.
  5. Jakou značku řasenky používáš?
    - Mám jich načnutých několik, drtivou většinu od Oriflame, ale momentální favoritkou je Better than false lashes od Catrice ;)
  6. Co používáš pro nanášení líčení?
    - Nejčastěji kosmetické štětce (miluju ty od Real techniques) a nebo klasika ruce ;)
  7. Používáš podkladové báze pod make-up nebo oční stíny?
    - Musím se přiznat, že ne, sice obojí vlastním, ale podkladovou bázi pod oční stíny používám pouze když chci nafotit nějaké líčení na blog, jelikož díky bázi jsou barvy výraznější, jinak ji vůbec nepoužívám :)
  8. Jaký je tvůj nejoblíbenější odstín očních stínů?
    - Poslední dobou jsem ustálila svoje denní líčení do velmi neutrálních tónů, takže i mé oblíbené odstíny jsou nude - oba dva jsou momentálně od Oriflame - krémové matné oční stíny Matte Velvet v odstínu Nude Mud a krémové oční stíny v kelímku The ONE Colour Impact v odstínu Beige Pearl.
  9. Používáš raději tužku na oči nebo oční linky?
    - Tady se nemůžu úplně 100% rozhodnout, občas použiji linky, občas tužku, záleží na tom, o jaký vzhled se zrovna snažím. Ale častěji bych řekla, že vítězí tužka (Pssst - protože s tekutou linkou mi to moc nejde xD)
  10. Jaká je tvoje oblíbená rtěnka?
    - Musím vybrat dvě - jednu nude (přirozenou) - Catrice Ultimate Colour v odstínu 190 (The Nuder The Better) a výraznou rudou - Dermacol longlasting lipstick v odstínu 07.
  11. Jaký je tvůj oblíbený lesk na rty?
    - Nejsem velkým příznivcem lesků, jelikož mi vždycky manžel odmítá dávat pusu :) Ale jednoho oblíbence v kabelce mám - Lip gloss od Barry M v odstínu 12.
  12. Kupuješ si dekorativní kosmetiku na internetu?
    - Ano, občas zabrousím na e-shopy a nakupuji značky, které tu v okolí nikde v kamenném obchodě nemáme, nebo již osvědčené značky když se mi nechce jet do Brna. Samozřejmě pak je tu Oriflame.
  13. Máš ráda kosmetiku z drogérie?
    - Ano, vzhledem k mému rozpočtu na kosmetiku si nemohu dovolit nakupovat v Sephora nebo MAC, takže nakupuji převážně v drogérii. Dříve jsem ráda chodila do Rossmann, ale poslední dobou spíše preferuji dm drogerii.
  14. Přemýšlela jsi někdy nad kurzem líčení?
    - Rozhodně, už s tímto nápadem koketuji několik let, nicméně jsem moc ostýchavá se někam přihlásit a taky ty opravdu dobré kurzy stojí poměrně dost peněz a konají se v Praze (a to je trochu z ruky). Ale věřím, že se jednoho dne osmělím a do nějakého se přihlásím. Mým snem je kurz líčení u sester Chapmanových v Anglii (pixiwoo na Youtube).
  15. Jaký prohřešek v líčení nesnášíš nejvíce?
    - Tenké vytrhané obočí obtáhnuté černou tužkou v podobě nepřerušované čáry. Je to přímo hnus a vždy, když takovou slečnu/paní potkám, musím se pro sebe smát :)
  16. Preferuješ spíše barevné nebo přirozené (nude) líčení?
    - Jak jsem uváděla výše, poslední dobou jsem spíše na přirozené líčení, ale když se chystáme někam ven na večírek, ráda používám barevné líčení.
  17. Kdyby jsi mohla před odchodem z domu použít jen jeden výrobek, jaký by to byl?
    - Asi řasenka, jelikož mám od přírody spíše nevýrazné řasy, řasenka dělá velký rozdíl.
  18. Opouštíš dům i bez nalíčení?
    - Mnohem častěji než s líčením :)
A to byly všechny otázky, snad vás mé odpovědi bavily a dozvěděli jste se o mně něco nového :)

Přeji krásný den!

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)