10. září 2014

Avon nailwear pro+ : mých 5 nových odstínů

Krásné středeční ráno!

Dnes jsem si pro vás připravila kosmetický článek, nedávno jsem si procházela katalog Avonu a skončila jsem s 5 odstíny jejich laků - to jsou ty akce :) Ale neberte to, když jeden vycházel na 50,- Kč ;)


Laky od Avonu mám ráda. Sice jsem ze začátku nebyla zrovna dvakrát nadšená z toho, že mají trochu tekutější konzistenci než jiné značky, ale naučila jsem se s nimi pracovat a v poslední době, co jsem tak koukala na svoji sbírku laků, jich mám asi nejvíc :) Jsem oficiálně magor na laky na nehty a měla bych se asi jít léčit ;) Odstíny jsem vybírala takové, které nemám a / nebo se budou hodit na následující podzim. Upřímně si lakuji nehty odstínem, na který mám zrovna náladu, a ne takovým, který se zrovna nosí. Ale i tak na jaře dávám přednost pastelovým odstínům, v létě barevným a bláznivým, na podzim hnědým a tmavě červeným a v zimě mám nejraději klasické červené a fialové. A co jsem tak koukala na trendy, více-méně to sedí :)

Laky série nailwear pro+ mám ráda kvůli velké barevné paletě, výdrž je celkem dobrá (+- 4 dny) a nanášení bez větších problémů (tedy poté, co jsem se konečně naučila pracovat i s tekutější konzistencí ;)) Mohu tedy tyto laky s čistým svědomím všem doporučit.

A nyní se můžete podívat na jednotlivé odstíny a jejich názvy. Netuším, proč na obalech jsou některé odstíny pojmenované a některé jen v číslech, v katalogu byly všechny pojmenované.

Matný hnědo-šedý odstín.


Matný baby růžový odstín


Světle hnědý (taupe) s shimmerem do zlato-fialové.


Tmavě tyrkysový matný odstín.


Tmavě modrý odstín se světle modrým shimmerem.


A tady všech 5 odstínů dohromady:

Přeji krásný den i zbytek týdne, uvidíme se opět v neděli ;)

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)