1. března 2015

5 minutové DIY Srdíčko v lahvičce

Krásné ráno všem!

Dnes jsem si pro vás připravila super-rychlý projekt DIY. Pokud chcete někomu darovat maličkost od srdce, co mu takhle rovnou darovat maličkaté srdíčko? :) Nápad jsem našla na Pinterest.com a jen co jsem tu fotografii uviděla, sháněla jsem maličké skleněné lahvičky, abych si to mohla udělat. Nakonec jsem sehnala tyto lahvičky na e-shopu Creativ. Ačkoliv jsem si mohla pohnout a udělat tento článek na Valentýna, bohužel jsem to nestihla a tak ho tu máte až dnes. Snad mi to odpustíte, však jak se říká, lásku bychom si měli dokazovat každý den v roce, takže se určitě nějaká příležitost v tvorbě tohoto roztomilého dárečku najde ;)



Co budete potřebovat:
- mini-lahvičku
- barevný papír
- jehlu a nit
- nůžky



Jak na to:

Z červeného papíru si vystřihneme maličkaté srdíčko.



Srdíčko propíchneme v horní části jehlou a protáhneme jím nit.




Druhý konec nitě přiděláme k víčku propíchnutím korkového víčka skrz jehlou.



Nahoře ve víčku uděláme na niti uzel a trošičku zatáhneme za spodní část tak, aby uzel zalezl hlouběji do korku a nebyl viditelný z pohledu shora.



Korkový špuntík dáme do lahvičky a tím vložíme srdíčko dovnitř. Pokud chcete, můžete kolem hrdla lahvičky uvázat provázek nebo kůži a udělat z lahvičky přívěsek na krk.





Myslím si, že je to strašně roztomilé a přitom hrozně jednoduché na výrobu - ideální dárek na den žen, den matek nebo jako maličká pozornost pro přátele :)

1 komentář :

Děkuji všem za vaše komentáře! :)